må ha nytt instrumentpanel til audi a4 b6, vanskelig og skifte selv?

Anbefalte innlegg

heisann!! det viser seg at måleren på kjølevannstemp. er defekt! og da fikk jeg høre at eneste løsningen er og få byttet hele instrumenthuset.. fikk et prisforslag av møller på jobben; 10laken: gråter :

så til helvette tenkte jeg... så jeg har drevet og kjøre uten indikasjon på kjølevannet, da forøvrig resten av instrumentet har vert heilt fint! ingen feil..

er inne på ebay og ser nå, og der ligger det masse brukte instrument for en billig penge!

så da er mitt spørsmål, hvordan vil det være og bytte til et brukt et?

dette burde vel teknisk sett ikke være noe problem, ettersom alt er elektronisk??

og alt blir jo styrt av vag-com'en

det skal vel ikke være noe problem med tanke på km og den biten der?

på forhånd takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen av folket her som har peiling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er slik på A4'en og på A6'en er det veldig lett å skifte ut. 2 skruer og 3 kontakter. Men startsperren og nøkkler må kodes på nytt, så det er litt hidden arbeid da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Km stand kan (i beste fall) stilles fram. Så sørg for at instrumentet ikke viser mer enn det du har nå.

Går det ikke, må du kunne dokumentere tellerbytte for forsikringsselskapet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.