#1 Skrevet November 8, 2008 (endret) Tok HELE ledningsnettet ut av donorbilen, en 1987 A100 2.2 10vt Automat med MC motor. Har såvidt begynt å nøste opp i dette, og det er MANGE ledninger man skal ta hensyn til! Men jeg har sett andre i klubben som har bygd om dette, så håper på litt hjelp slik at jeg slipper å bruke flere dager på bare dette. Mener å huske det bare er en styreenhet, +/-, styrestrøm, bensinpumpe og en 8-10 kontakter på motoren man må ta hensyn til ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 Evt noen som kan tipse meg om folk jeg kan spørre, så hjelper det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2008 Prøver på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2008 Jeg kjører 100 med MC-motor. Hvis det er noe spesielt du lurer på kan jeg sjekke ledninger på den. Ellers har jeg ikke noe bedre tips enn å sette seg ned med skjema for begge bilene og en porsjon tålmodighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2008 familiealbumet er tilgjengelig her: http://www.vagcat.com Kanskje du finner noe der..http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A10Q/1987/62/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2008 Takk, det bildet der hjalp på for å få sortert ting i hodet! Si meg, på dette systemet, regnes alt det elektriske som en del av tenningen, mens innsprutet regnes for å være 100% mekanisk (forhold til skjemaer). Det er jo en KE-Jetronicutgave. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2008 Lurer jeg også på, den siste der. F.eks på MC/KG sitter det kontakt på bensinmengdefordeleren, mens på URquattroen sitter det ingen kontakt der. Har denne kontakten noen funksjon? Samtidig lurer jeg også på om den kontakten for "Bensinforvarmeren" på høyre side av motoren har noen misjon på annet enn varmeelementet? Tenkte jeg kunne spørre i denne tråden her, siden du kanshe også lurte på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2008 Ja for all del, spør i vei! Den kontakten du tenker på er til potensiometeret, husker ikke i farten hva den gjorde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2008 Ole Gunnar Sveen har jo bygget om sin til 034 EFI, så han har sikkert litt peiling på hva som er hva om du trenger hjelp. HER ER TRÅDEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...