#1 Skrevet November 8, 2008 Har en defa alarm monter i konebilen. Usikker på hvilken type, men det kan jeg finne ut. Alarmen er ca 1.5-2år gammel. 800serie kanskje? Hvertfall... Den funker ikke lengre. Det klikker i et relè fra styresentralen til alarmen hele tiden! Det tikker uansett, om tenningen er av eller på. Fjernstyringen av sentrallåsen funker av og til.. Og alarmen i seg selv funker, dog ikke ikke hver gang! Relè et på styresentralen tikker raskere når tenning er på. Har byttet batteri i fjernkontrollen, uten noen form for forbedring. Noen som vet hva som kan være galt? Hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 Erfaringsmessig vil jeg si 'kaste og kjøpe ny', men du har kanskje en garanti på denne som er opp mot to år? Ellers ville jeg sjekket jordingen, høres ut som den tar jord gjennom et annet sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2008 Var redd for at det var bare å kaste og kjøpe ny, ja! Men kan jo sjekke om det er garanti på den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2008 Kan jo begynne med å sjekke ALLE koblinger som har noe med defaen å gjøre... Mange "montører" er veldig glad i strømtjuver, som etter noen år vil kunne føre til dårlig kontakt.... Det er lodding og god krympestrømpe som er tingen, men det tar mye tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...