Lite elektrisk problem med varsling av lys osv

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har 2 problemer jeg tenkte å spørre om.

Det første er når jeg åpner fører-døren så skal kupè lyser skru seg på, men det gjør det ikke. Har sjekket at bryteren står riktig. Lyset skrur seg på ved åpning av alle dører unntatt fører-døren.

Det har muligens også en sammenheng at pipingen for å varsle om at lysene ikke er skrudd av ikke fungerer når jeg åpner fører-døra!? (Har da selvfølgelig tatt nøkkel ut av tenning)

Det er heller ingen piping for varsel og lavt bensin-nivå, lite spylervæske osv. Varsel-lampene fungerer som de skal.

Takker for alle svar

Christoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet på min Audi. Det var bryteren i låsekasetten i døren som var treig. Måtte skifte hele låsekasetten og da ble d bra. Går ant å prøve å plukke ut å se om det går ant å smøre opp. Hvis det er likens på din bil da.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjent problem at mikrobryteren i låskassa tar kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjent problem at mikrobryteren i låskassa tar kvelden.

bumper denne:

Kan jeg bytte bare microbryteren, eller må jeg ha ny låsekasse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem med min også:( må nok kjøpe hele låsekassen siden bryteren ligger inni. 1500,- hos møller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.