#1 Skrevet November 9, 2008 Heisann. Har 2 problemer jeg tenkte å spørre om. Det første er når jeg åpner fører-døren så skal kupè lyser skru seg på, men det gjør det ikke. Har sjekket at bryteren står riktig. Lyset skrur seg på ved åpning av alle dører unntatt fører-døren. Det har muligens også en sammenheng at pipingen for å varsle om at lysene ikke er skrudd av ikke fungerer når jeg åpner fører-døra!? (Har da selvfølgelig tatt nøkkel ut av tenning) Det er heller ingen piping for varsel og lavt bensin-nivå, lite spylervæske osv. Varsel-lampene fungerer som de skal. Takker for alle svar Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 Jeg hadde samme problemet på min Audi. Det var bryteren i låsekasetten i døren som var treig. Måtte skifte hele låsekasetten og da ble d bra. Går ant å prøve å plukke ut å se om det går ant å smøre opp. Hvis det er likens på din bil da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2008 Kjent problem at mikrobryteren i låskassa tar kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2010 (endret) Kjent problem at mikrobryteren i låskassa tar kvelden. bumper denne: Kan jeg bytte bare microbryteren, eller må jeg ha ny låsekasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2010 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2010 Har samme problem med min også må nok kjøpe hele låsekassen siden bryteren ligger inni. 1500,- hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...