Førerdør vil ikke låse - sentrallås fungerer

Anbefalte innlegg

Morn!

Jeg oppdaget i går at førerdøra mi ikke vil låse seg.

Det går ikke an å dytte ned "knotten" fra innsiden og jeg får ikke døren låst fra utsiden, men når jeg trykker på knappen og vrir nøkkel fra utsiden hører jeg det skjer ting og passasjerdøra låser.

Jeg kan ikke se for meg hvordan, men kan det ha noen relevans at jeg fikk satt inn igjen døråpneren på innsiden av førerdøren. Kan det ha skjedd noe der som gjør at den ikke lenger vil låse?

Mvh "Mr. Nervøs-og-lite-søvn-i-natt"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan nok hende de har vært litt raske med å montere og gjort noe feil slik at det er et stag eller lignende som ikke står korrekt, ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå ble det ikke rørt noen stag utenom det som ble hektet på døråpneren, men jeg regner nå med at det var en grunn til at dette ikke ble montert før jeg hentet bilen! :P

Med en gang jeg tok ut døråpneren så fungerte låsen igjen, så jeg får vel manne meg opp og rive av dørsiden en dag.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.