#1 Skrevet November 9, 2008 Driver og skrur i fra hverandre en MC 10v turbomotor fra 1987, som det har vært automatkasse på. Men hvordan i pokker får jeg av hele svinghjulsdelen på motoren? Svær klump, men ser ikke en eneste skruve på den, så her trenger jeg hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 Har du først og fremst fått løsnet converteren fra svinghjulet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2008 Nei, det er nettopp der problemet ligger. Kom ikke på navnet, men ja, converteren. Tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2008 Hvis du ser mellom converter og svinghjul, i den lille spalten som er der, så sitter det nok 4-5 skruer der. På alle convertere jeg har skrudd av og på, så har de blitt skrudd gjennom noen "ører" på svinghjulet, og inn i converteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2008 Skruene som fester converteren til "svinghjulet" kommer du til gjennom hullet starteren skal sitte i. Her er det på en turbomotor fire relativt små bolter som holder dette sammen, og du ser dem tydelig når du dreier motoren rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2008 Ser man det Får sjekke når jeg ramler hjem fra sykehuset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2008 PS. Om noen trenger converteren gies den bort etter demontering, om ingen vil ha går den i søpla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2008 Ikke søpla;) PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...