Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Er det noen som har erfaring med montering av monovisker på Corrado?? Er det vanskelig og mye arbeid??

 

Hva slags kit har dere i tilfelle brukt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke montert selv, men var bonrath på min. Så ikke ut som tidenes mest avanserte jobb, men skal ikke påstå noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fungerte den bonrath-viskeren greit?? har vurdert en sånn en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Olav Vangsnes

fungerte den bonrath-viskeren greit?? har vurdert en sånn en...

 

Har det på min 4'er golf. Er helt fornøyd med den. Visker faktisk mer enn de to originale...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fungert igrunn helt bra den, brukte bilen kun om sommeren så har ikke fått testet den i skikkelig dritt vær. Eneste negative var vel at den stoppa midt i synsfeltet til passasjerene, og at jeg måtte gi et bittelite dytt på viskerhendelen for å få den til å legge seg helt ned, men det hadde sikkert bare vært å stille litt på den, brydde meg aldri noe om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat vunnet en auksjon på ebay om nettopp en monovisker... Fikk den for ca 20% av det den koster hos bonrath i tyskland, så da må jeg vel være fornøyd?? :D

 

Blir spennende å montere denne når jeg får den...

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.