#1 Skrevet November 8, 2004 Hei!! Er det noen som har erfaring med montering av monovisker på Corrado?? Er det vanskelig og mye arbeid?? Hva slags kit har dere i tilfelle brukt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2004 har ikke montert selv, men var bonrath på min. Så ikke ut som tidenes mest avanserte jobb, men skal ikke påstå noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2004 fungerte den bonrath-viskeren greit?? har vurdert en sånn en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2004 Opprinnelig postet av Olav Vangsnes fungerte den bonrath-viskeren greit?? har vurdert en sånn en... Har det på min 4'er golf. Er helt fornøyd med den. Visker faktisk mer enn de to originale... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2004 fungert igrunn helt bra den, brukte bilen kun om sommeren så har ikke fått testet den i skikkelig dritt vær. Eneste negative var vel at den stoppa midt i synsfeltet til passasjerene, og at jeg måtte gi et bittelite dytt på viskerhendelen for å få den til å legge seg helt ned, men det hadde sikkert bare vært å stille litt på den, brydde meg aldri noe om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2004 Har akkurat vunnet en auksjon på ebay om nettopp en monovisker... Fikk den for ca 20% av det den koster hos bonrath i tyskland, så da må jeg vel være fornøyd?? Blir spennende å montere denne når jeg får den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...