#1 Skrevet November 9, 2008 Skulle montere simons anlegget som jeg har hatt liggende en stund i garasjen, så banka jeg litt på den klemma som er midt under bilen i tunnelen. Da løsna plutselig røret som sto i flexen akkurat ved torpedoveggen :bh: Mitt spørsmål er da, hvordan kan jeg løse det på mest budsjettvennlig måte? Har tilgang på kompis med sveiseapparat.. Legger ved bilde, har altså tenkt gjenbruke det røret som er nederst på bilde - flex står igjenn på bilen. Har en cat-erstatter fra 034-liggende, så jeg tenkte å montere den samtidig da.. så det er jo den biten fra cat - og ned til midt under bilen ca. Mottar alle forslag, og tips med glede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 Du får kjøpt ny flex på f.eks Svendsen Eksos... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2008 Så at dem har ikke noe avdeling nord for Trondheim, ei heller noe nettbutikk... Noen andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2008 1100 kr for ny downpipe på Møller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2008 149,- på Biltema:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2008 1100 kr for ny downpipe på Møller.... Det var dyrt for det originale tynne sugerøret! Må da finnes noen uoriginale med større dimensjon til tilsvarende pris da? Så 034motorsport.com hadde noe, men har ikke tid å vente så lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2008 149,- på Biltema:-) Som passer originalt? Isåfall må jeg ringe brodern i Tromsø, å få han til å handle Ligger det noe info rundt dette på web? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2008 Bestilt nytt rør på Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...