#1 Skrevet November 9, 2008 ønsker å leie garasje/lager på laksevåg for vinteren, muligens lenger. gjerne med andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 Jeg har en bekjent som også er interessert i å leie garasje på Laksevåg, så gi meg en lyd dersom du finner noe med plass til flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2008 det skal eg gjera. eg har gått litt langs damsgårdsveien og har sett mange tomme lager hus og garasjen, men eg veit ikkje kven som eiger dei. det hadde vert perfekt for garasje opplegg, porter og god takhøyde for bukker. eg ser lakkerings firmaet svei hatvi skal selge sitt lokale, men til eit par mill:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2008 Mener det er Bergen kommune som disponerer de lagrene og de er planlagt revet om kun få år. Har sneket litt rundt der nede selv, men fikk aldri verken bekreftet eller avkreftet noe så jeg beveget meg heller ut av sentrumskjernen. Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2008 det skal eg gjera. eg har gått litt langs damsgårdsveien og har sett mange tomme lager hus og garasjen, men eg veit ikkje kven som eiger dei. det hadde vert perfekt for garasje opplegg, porter og god takhøyde for bukker.eg ser lakkerings firmaet svei hatvi skal selge sitt lokale, men til eit par mill:( Svein Tvedt sitt lokale har ikke takhøyde så løftebukk(er) er ikke et tema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...