#1 Skrevet November 9, 2008 Har en Coupe som orginalt var levert med 7a motor, Nå står det 3b motor i den greien er at jeg vil ha en kasse med bedre utveksling da jeg syntes at 2500 i 80 og 3000 i 100 er litt mye Hadde en s6 med s4 kasse tidligere og den var mye bedre utveksling på Tror jeg står over 6 trinns da det blir dyrt selv om det hadde vært digg Er det kasser fra s2/4/6 som passer i med minimalt ombygging? regner med jeg må bytte over flenser fra min kasse til den som skal inn håper noen har noen svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 s2 kassa er jo "bolt on" bare bytte drivaksel flenser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2008 s2 kassa er jo "bolt on" bare bytte drivaksel flenser... så da forstår jg at s2 er ulik s4/6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2008 Girkasse fra 91/92 S2 med 3B er lik 7A kassa bortsett fra flensene, men med en bedre utveksling. 5 giret i denne har samme utveksling som 6. giret i s2/s4/s6. De nyere 6 trinns fra s2/s4/s6(og 5 trinns fra S4) er lengre og har en annen giroverføring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2008 Girkasse fra 91/92 S2 med 3B er lik 7A kassa bortsett fra flensene, men med en bedre utveksling. 5 giret i denne har samme utveksling som 6. giret i s2/s4/s6. De nyere 6 trinns fra s2/s4/s6(og 5 trinns fra S4) er lengre og har en annen giroverføring. Takk for god info, akkurat dette jeg var på jakt etter Da starter jakten på en 5 trinns s2 kasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2009 hvis jeg får tak i 6 trinns har jeg en bra 5 trinns S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...