#1 Skrevet November 9, 2008 Var og fikk resatt noen feilkoder med vagcom her en dagen. Så idag skulle jeg ut å kjøre, så låste opp bilen med den fjernstyrte nøkkelen, og hovedlys og baklys skrudde seg på! Dette har det aldri gjort før, så jeg ble superforvirra og fatta ingenting... Men så sa gamlingen her hjemme at dette kanskje var coming home/leaving home. Stemmer dette, eller er det rett og slett noe feil? Når jeg har vært ute å kjørt, og dra ut nøkkelen så skrur ikke lysene seg av før jeg låser bilen. Noen som kan fortelle meg noe om dette? Er en 2004modell A3. Har det meste av utstyr..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 Min A3 04 har coming/leaving home, som fungerer på denne måten; - Lys går på når jeg tar nøkkel ut av tenning - Lysene forblir på i 30 sekunder etter jeg har låst bilen (etter jeg har gått ut av bilen) - Lysene går på når jeg låser opp bilen - Lysen går av når jeg åpner døren Genial funksjon, det artige er alle som springer etter deg på parkeringsplasser for å fortelle deg at lysene fremdeles er på. "Audi" sier du med innuitt-stemme (som i reklamen) og går videre. Lysene kan skrus av via nøkkel ved at du låser opp bilen igjen, og deretter låser den (noe som igjen imponerer mange av de som springer etter deg). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2008 Sweeeet! Akkurat sånn det er på min o stusset på det du sier om at lysene ikke slår seg av før etter 30sekunder, trudde det var en feil jeg, og var redd de ikke ville skru seg av i det hele tatt, så fant jeg ut dette med å låse opp/låse enda en gang for å skru de av. Men da kan jeg berolige meg med det Moro å få slettet noen feilkoder, så få bilen tilbake igjen med "mer utstyr" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2008 Går det an å deaktivere dette enkelt, eller må jeg til med vagcom da? Greit å vite hvis jeg av en eller annen grunn vil ha det vekk en gang.Trenger vel ikke tenke på at det tapper strøm, det er jo ikke snakk om lenge det står på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2008 Jeg har aldri hatt problemer med at strømmen vertfall.. På min er det en knapp ved siden av justering av høyde på lys/dashlys (venstre side av rattet) hvor jeg kan skru av og på denne funksjonen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2008 Ok. Skal sjekke ut om jeg har den bryteren:) Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2008 Har ein Audi A6 2000mod avant denne funksjonen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2008 Trur ikke det er standardutstyr, så vet ikke. Jeg hadde den bryteren som Anders prata om, du kan jo sjekke om du har denne selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...