#1 Skrevet November 9, 2008 Hei Skal bytte ut all innendørs belysning i min Audi A6 2000 mod. C5/4B, og tenkte jeg skulle bestille fra utlandet. Men trenger da å vite hva pærene heter. Viktigst av alt er takbelysningen. Er litt usikker på hvor mange det er, men er vel 2 i hovedlyset og 1 i hver av små-lampene. Og samme bak i taket selvfølgelig. Neste på lista er belysningen som går ned på bakken når man åpner dørene, samt belysningen inni hanskerommet og bagasjerom. Ønsker å bytte alt dette til "hvitere" belysning. Dvs. noe på rundt 4-5000 kelvin. Gjorde dette på den forrige bilen min og ble kjempefornøyd. Ser så mye "nyere" ut. Må vel muligens ha noe LED da men.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2008 Hør med Rune Jakobsen, han har samme bil, og kan nok skaffe deg pærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2008 Veit:) Har sendt ham mail, men fikk kun svar på den første mailen, så hørte jeg ikke mer.. EDIT: ser at jeg faktisk ikke har svart ham på den siste PM.. Helvette.. My mistake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2008 Bumper denne.. Håper noen kan hjelpe meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...