Hvilke lyspærer er det innendørs i Audi A6 2000 mod C5/4B

Anbefalte innlegg

Hei

Skal bytte ut all innendørs belysning i min Audi A6 2000 mod. C5/4B, og tenkte jeg skulle bestille fra utlandet. Men trenger da å vite hva pærene heter.

Viktigst av alt er takbelysningen. Er litt usikker på hvor mange det er, men er vel 2 i hovedlyset og 1 i hver av små-lampene. Og samme bak i taket selvfølgelig.

Neste på lista er belysningen som går ned på bakken når man åpner dørene, samt belysningen inni hanskerommet og bagasjerom.

Ønsker å bytte alt dette til "hvitere" belysning. Dvs. noe på rundt 4-5000 kelvin. Gjorde dette på den forrige bilen min og ble kjempefornøyd. Ser så mye "nyere" ut. Må vel muligens ha noe LED da men..: klø :

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Rune Jakobsen, han har samme bil, og kan nok skaffe deg pærer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit:) Har sendt ham mail, men fikk kun svar på den første mailen, så hørte jeg ikke mer.. :)

EDIT: ser at jeg faktisk ikke har svart ham på den siste PM.. Helvette.. My mistake

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne.. Håper noen kan hjelpe meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.