#1 Skrevet November 10, 2008 Hei. jeg får beskjed av diplayet at jeg har feil på brake-lihts. men finner ingen feil på dem. de virker som de skal. dette har vart en stund men forsvant gjerne etter litt kjøring. så fikk jeg montert alarm og nå står dette i displayet konstant.jævlig irriterende igrunn. noen ideer gutter og jenter??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2008 Er vel den bremsekloss følern som har klikka, bare og ta bort. Letteste er og korslutte tråden ved hver bremsekloss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2008 Er vel den bremsekloss følern som har klikka, bare og ta bort. Letteste er og korslutte tråden ved hver bremsekloss. hei. nei den gir et bilde av bremsekloss isåfall når den kontakten stopper opp.her står det med skrift brake lights så dette må være en annen feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2008 Har du hengerfeste? Ettermontert? I så fall kan du sikkert begynne å leite etter små grønne overledninger der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2008 Har du hengerfeste? Ettermontert? I så fall kan du sikkert begynne å leite etter små grønne overledninger der.... hmmmmm. forrige eier har kappet hengerfeste ja og bare trykket opp resten bak fangern. det kan jeg sjekke. takker for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2008 Funker begge bremselysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2008 Ettermontert høytsittende bremselys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2008 Ettermontert høytsittende bremselys? hei. ja det har vært det men fjernet etter soting.men vet h feste er kappet og plate m kontakt på bare er stappet opp bak fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...