#1 Skrevet November 10, 2008 Hei og hå! Er det noen som har tips til hvor jeg kan koble til en riks tv tuner på Navi plus? finner ikke noen video inngang eller noe. litt kjedelig med tv i bilen uten å kunne se på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2008 Det lurer jeg å på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2008 Det lurer jeg å på Hadde vært utrolig kult med 12 tvkanaler i bilen da!!!! jeg vet at det er video inn innganger et sted, men jeg aner ikke hvor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2008 I min s4 har jeg navi plus, å bak cd vekseleren min så har jeg tv og audio inngang. Har selv lekt med iden om riks tv i bilen siden jeg selv jobber i expert butikk. Dekoderen er ikke no problem å få koblet til, men er litt usikker på antenna. For å bruke inngang bak så trykke på "tv" kanppen. deretter "mode". Slik er det vartfall i min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2008 I min s4 har jeg navi plus, å bak cd vekseleren min så har jeg tv og audio inngang. Har selv lekt med iden om riks tv i bilen siden jeg selv jobber i expert butikk. Dekoderen er ikke no problem å få koblet til, men er litt usikker på antenna. For å bruke inngang bak så trykke på "tv" kanppen. deretter "mode". Slik er det vartfall i min. AH!!! det skal jeg teste ut i morgen... ser det går noe ledninger der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2008 AH!!! det skal jeg teste ut i morgen... ser det går noe ledninger der! Du får prøve å si åssen det går, kansje jeg gjør det samme selv:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2008 Tuneren ligger på venstre side baki bilen, der kan man koble inn div ting. Kabel kjøpes hos din lokale audi forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2008 Tuneren ligger på venstre side baki bilen, der kan man koble inn div ting.Kabel kjøpes hos din lokale audi forhandler. Hva slags kabel kan du kjøpe? Hos meg er det bare rca plugger (rød,hvit og gul) bak på cd veksler/tuner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2008 Husker ikke, lenge siden nå gitt. Må inn med en spesiell kontakt, måtte hverfall det på min 03 A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...