#1 Skrevet November 8, 2004 Hei. Kan jeg sette et aan innsug på min 3b, sånn uten videre? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2004 Nei, tilkoblingen er helt på feil side. AAN har innløp på spjeldhuset på venstre side midt på, alle de andre 20v turbo (3B/RR, ABY, ADU)har det lengst bak på høyre side.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2004 Ja, det var det jeg mente også. Og det var litt av poenget med bytte, å flytte innløpet fra IC til venstresiden. Går å kikker på en IC som har inn og ut på hver sin side og dermed blir det et ganske langt rør enten fra turbo eller til innsug. Med et aan innsug hadde rørene blitt vesentlig kortere. Så bortsett fra at det ser helt anerledes ut, går det på og er det ev. andre bakdeler jeg bør ta i betraktning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2004 du må nok bytte vannrøret under (tror jeg), så krasjer det ofte med radiator ( spørs hva bil du skal ha det på) men du kan eventuelt vri den noe, eller flytte spjeldet på innsuget, det har jeg gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...