#1 Skrevet November 10, 2008 Har akkurat byttet clutch pga sluring. Det var olje i clutch-huset som var synderen. Byttet Oljetetting på Veiv og Aksel på girkassen. MEN jeg trur lekasjen kommer fra motoren. Ser det er "mye" svetting på oversiden av Oljepumpen. Eller om det er selve Toppakninga som tar kvelden??? Dette kommer kun på "langtur" 35+ mil. Kan kjøre månedsvis på "lokale" småturer, men så fort jeg kjører Oslo Tr.heim eller så, begynner clutchen og slure. Sist, var jeg kommet nesten til Mosjøen fra Oslo, før oljen var kommet til Clutch-huset. (kommer mao når oljen er god og varm, og mest flytende..) Men er det noen som har noen "hot tips" for hvor denne lekasjen er? Noen kjente problemer med oljeslangen til turbo eller noe annet? Må av med innsugsmanifolden før jeg får sjekket nærmere, men har ikke ny pakning liggende klart. tenkte jeg skulle høre om noen hadde forslag før jeg demonterer mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...