#1 Skrevet November 10, 2008 (endret) Heisann. Har noen problemer med min Gasser motor 1.8 på golf 2. Men har en Monoinjection motor stående. Er det noe jeg må ta med fra bilen med monojection eller kan man koble rett over? Mvh Aron 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2008 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2008 Er mekanisk bensinpumpe på forgassermotoren, så du må sikkert hente begge pumpene fra monojet utgaven, såfremst ikke løftepumpa i tanken er lik, det er jeg litt usikker på Ellers trenger du såklart spjeldhus og øvrig motorelektronikk. Vær obs på at du må finne et sted å montere lambdasonden fra monojet, altså enten bruke frontrør fra denne motoren, eller borre opp i det du har. Ellers er det småting som at innsugsmanifolden din har en vannkanal som du må blinde, eller rute sammen med vannrøret som er på høyre side av toppen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2008 PS. Vannkanalen er også på monojet innsuget;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2008 PS. Vannkanalen er også på monojet innsuget;) Joda, men på forgassermotoren går den til chokehuset;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2008 Fullstenig forskejllig El-nett hele elnett må byttes Gasser motora har CE1 nett og Monojet motora har CE2 .. mindre kompatibelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2008 Er mekanisk bensinpumpe på forgassermotoren, så du må sikkert hente begge pumpene fra monojet utgaven, såfremst ikke løftepumpa i tanken er lik, det er jeg litt usikker på Ellers trenger du såklart spjeldhus og øvrig motorelektronikk. Vær obs på at du må finne et sted å montere lambdasonden fra monojet, altså enten bruke frontrør fra denne motoren, eller borre opp i det du har. Ellers er det småting som at innsugsmanifolden din har en vannkanal som du må blinde, eller rute sammen med vannrøret som er på høyre side av toppen:) Forgassermotor'n har ingen elsektriske pumper bjørn, kun mekanisk pumpe som er drevet av "loben" som sitter på drevet regreim/oljepumpe/fordeler drevet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2008 Forgassermotor'n har ingen elsektriske pumper bjørn, kun mekanisk pumpe som er drevet av "loben" som sitter på drevet regreim/oljepumpe/fordeler drevet Er som jeg sier mekanisk pumpe, men er da ganske sikker på at det står en løftepumpe bak i tanken: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2008 eg har vertfall ikkje sett noko løftepmpe i ein tank til ein motor med mekanisk pumpe framme. men det er lett å finne ut. er det fire koblingspunkt på toppen av innmaten på tanken så er det med pumpe. er det to så er det utan pumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...