#1 Skrevet November 11, 2008 Hei! Hentet ut feilkoder fra min brors TT 99, 1.8T her om dagen. Fikk da opp denne: 00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84) Noen som har vært borti denne? All hjelp hjelper....... mvh. Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2008 Hei! Hentet ut feilkoder fra min brors TT 99, 1.8T her om dagen. Fikk da opp denne: 00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84) Noen som har vært borti denne? All hjelp hjelper....... mvh. Eirik http://wiki.ross-tech.com/index.php/00812 Har vært borti det en gang,men da forsvant feilen etter jeg slettet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2008 Har sett denne, men ga meg egentlig ikke så mye.....Trenger noe handfast. Skal prøve å slette koden i dag å se om den kommer tilbake. Takker E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...