#1 Skrevet November 8, 2004 Siden alle andre lokallag har det, så må jo vi på Nordmøre også ha en tråd med bilder av bilene til medlemmene Legger inn et bilde av min kjære Golf: doggy : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2004 Ett til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2004 Bak(med Øysteins bak og Audi som bakgrunn ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2004 Får vel slenge meg på med ett par bilder av min jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2004 Og ett likt det i avataren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2004 På gatebilfestival i surnadal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2004 Bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2004 Sånn ser min bil ut (om sommern, nå er den mørkegrå av sand) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2004 Må legge inn her å siden jeg presterte å lage en egen tråd.... Før modding av front og bakfanger samt sideskjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2004 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2005 Min bil, Vw Golf GTi 8v 93 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2005 Her er skuta mi Påkostet over alle støvelskaft, trimming, "styling", S4 interiør/sete-bytte osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 7, 2006 Min nåværende mk2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2006 Min og dama sin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 11, 2006 Får legge inn et par bilder av gullet mitt jeg å da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 16, 2006 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2378 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 17, 2006 Har byttet bil nå så får vel legge opp av den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 30, 2006 Jeg også har byttet bil, og har lagt ut noen bilder i denne posten Har også laget en profil på bilen på hovedsidene til klubben. Se signatur for link. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 20, 2007 Lenge siden oppdateringer her: rolleyes Nye felger i dag, så nå kan jeg faktisk svinge som jeg vil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 21, 2007 Visst ikke det fantes en sånn tråd for oss også, får legge ut bilder jeg også hvis jeg får til da Ble tatt etter jeg la om til sommerdekk i påska, også kom det selvfølgelig snø igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 21, 2007 Svært pen bil Magnus, men personlig har jeg aldri vært noe fan av blanke speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 26, 2007 Visst ikke det fantes en sånn tråd for oss også, får legge ut bilder jeg også hvis jeg får til da Ble tatt etter jeg la om til sommerdekk i påska, også kom det selvfølgelig snø igjen.. Nydelig bil.. S4 er drømmebilen min også, men da i sedan utgave Får nøye meg med en gammel A4 i stede. litt annen prisklasse Bilde av min A4 1.8TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 26, 2007 hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 29, 2007 "To pimp a Volvo is like putting make-up on a pig":p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 15, 2007 Min bil =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...