Hjelp angående om felger passer

Anbefalte innlegg

Har en Lupo som jeg vurderer å ha 16" felger på. 6 og 8 toms breie. Vil de passe? ET er nok undt 30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men meld deg inn på clublupo.co.uk å spørr:P mange som sitter på mye kunskap!:P men ikke ta alt dem sier for god fisk;) det er jo trosalt briter

 

edit: ser jo at bilen på bildet er en gti, å denne har vel ikke like skjermer som en vanlig lupo?

å jeg syntes også at 16" blir alt for stort på en så liten bil! 15" er max!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men meld deg inn på clublupo.co.uk å spørr:P mye som sitter på mye kunskap!:P men ikke ta alt dem sier for god fisk;) det er jo trosalt briter

 

Vel talt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel talt :)

 

Støttet Tom Henning der! De folka der sier mye rart! Mange mener at et sett felger rett og slett ikke går på bilen, og i neste øyeblikk popper det opp 3 eller 4 biler med de felgene! Uten modifikasjoner gjort!

Støtter også Tom Henning på at 15" blir maks, 16" blir for stort. Alt i alt, har jeg vel egentlig bare forklart at Tom Henning er en smart mann: klø : Hadde ikke trodd jeg skulle si det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå blir det 16":) hehehe. Kan jo bytte etterhvert. Skal ikke ha den lav som fy allikevel. Tror det blir pent jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støttet Tom Henning der! De folka der sier mye rart! Mange mener at et sett felger rett og slett ikke går på bilen, og i neste øyeblikk popper det opp 3 eller 4 biler med de felgene! Uten modifikasjoner gjort!

Støtter også Tom Henning på at 15" blir maks, 16" blir for stort. Alt i alt, har jeg vel egentlig bare forklart at Tom Henning er en smart mann: klø : Hadde ikke trodd jeg skulle si det

 

Mht at 185/35 17 er like stort som 185/45 15, så er det vel ingenting som tilser at større enn 15 tom felg blir for stort på Lupo. 16 tom er også et godt alternativ etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mht at 185/35 17 er like stort som 185/45 15, så er det vel ingenting som tilser at større enn 15 tom felg blir for stort på Lupo. 16 tom er også et godt alternativ etter min mening.

 

 

Takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mht at 185/35 17 er like stort som 185/45 15, så er det vel ingenting som tilser at større enn 15 tom felg blir for stort på Lupo. 16 tom er også et godt alternativ etter min mening.

 

Kanskje jeg ikke forklarte meg godt nok i går. 16", 17" til og med 18" går på Lupo. Men jeg mener ikke at det ser riktig ut. Jeg synes det blir mindre pent med 16" felger og oppover på Lupo, som ikke er GTI. GTI synes jeg kler 16"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.