#326 Skrevet Desember 22, 2009 Må vell nesten legge ut bilde jeg også da Har du lakka stripsa robin kan jo ikke se di jo? heheheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Januar 9, 2010 her er min, begynner å bli gamle bilder nå men:) er ikke verst med tre risør biler på rad:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Januar 12, 2010 Her er min..Audi coupe quattro 86 mod. 2.2l russe bilen i bakgrunnen er ikke min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Januar 23, 2010 Får vel legge ut et lite bilde av min og da... Ny vaska og med sommerfelgene på =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Mars 22, 2010 Kjøres daglig mellom Aust- og Vest-Agder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Mai 31, 2010 Her er et av min. Er enda litt lavere nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Juli 26, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Juli 26, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Juli 26, 2010 Bilen min. Passat 99mod 1.9tdi 110hk syncro (40/60trekk=quattro) Ting som er gjort -Ny Ecu (150hk) -KW inoxline justerbart senk (godkjent) -bytta til 312mm borra skiver framme (standar dim bak men borra) -stilt dieselpumpe litt -nye angel eyes lykter sorte -emblemfri grill -Proff sota ruter Ting som skal gjøres -Sport eksos dobbel utblås -lakkering (litt flass framme i buene sink slipp) -alcantra delskinn -grøftelys -muligens jeg setter inn ei 6 trinns kasse, fint med ett gir til gjennom tyskland kjører somregel til spania hver sommer til leiligheten der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Juli 28, 2010 Min '03 1,9tdi 130hk Highline. Kleint bilde. menmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet August 3, 2010 (40/60trekk=quattro) Quattroer trekker 50/50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet August 3, 2010 Jeg får slenge inn et par bilder av vogna mi også da. A8 4,0 TDI 2005 modell. Begrenset med bilder uten "reklame" på dessverre..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet August 28, 2010 Noen bilder av mine biler:) Passaten:) Rs4`n er vi to om;) (akkurat blitt hentet på bilde, så står på vinterhjula) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet September 17, 2010 Her var det mye fint,gitt! Får vel legge inn ett bilde av pendlern min B4 2.3E L . Bytter den gjerne ut med en quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet November 12, 2010 Her er min Einser 1978:) Turbo matet 1.9Tdi med et mål om å oppnå 299hk+ Prosjekttråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=199216 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet November 12, 2010 nye bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet November 12, 2010 Gratulerer Thomas!! Så den for noen uker siden, og så signaturen din også, så tenkte meg at denne var din Rå bil! Mer info? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet November 12, 2010 Gratulerer Thomas!! Så den for noen uker siden, og så signaturen din også, så tenkte meg at denne var din Rå bil! Mer info? kommer en ny tråd når jeg får på vinter dekka..skal få tatt en liten photoshoot. Ble en rask handel når jeg fant en bil med 57.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet November 12, 2010 kommer en ny tråd når jeg får på vinter dekka..skal få tatt en liten photoshoot. Ble en rask handel når jeg fant en bil med 57.000km Oi! Fin KM-stand ja! Gleder meg til å se nærmere på den Og ikke minst, sitte på! Hvis jeg får lov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet November 14, 2010 Har fått bytta ut A8'en nå med en A4 1,8 TFSI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet November 14, 2010 Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet November 28, 2010 Prøver meg også på å legge inn bilen min her. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet November 28, 2010 Dreit meg litt ut sist jeg prøvde men prøver igjen. her er min forhåpentligvis Lignet mistenkelig Esso på Søndeled dette. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet November 29, 2010 Så deg i Arendal i helga Bernt! Meget fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet November 29, 2010 Så deg i Arendal i helga Bernt! Meget fin bil Kan nok stemme det gitt. Er blitt godt fornøyd med den nå. Kommer nytt ratt til den en av de nærmeste dagene. Da er det kun stereo igjen. Også er den vel klar for salg. hehe.. Fin den bilen din også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...