#201 Skrevet August 17, 2006 under pole position, ved hisøya.. svikter hukommelsen eller:P Ja, den gjør det, og det var sånn det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet November 15, 2006 Nytt medlem idag Min bil, Corrado g60 godkjent med turbo;) Planer ila vinteren/våren er senkesett og nye felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet November 15, 2006 Velkommen i klubben. En veldig pen bil du har der ser det ut til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet November 15, 2006 Håh. Nytt medlem ja, hyggelig.. Velkommen i klubben, fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet November 15, 2006 på vei fra bergen til grimstad edit: hehe sorry.. brukte feil kode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet November 15, 2006 Flott bilde. Fint hvis du kan redusere størrelsen litt slik at vi slipper å rulle sideveis for å se hele... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet November 16, 2006 Nytt medlem idag Velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet November 21, 2006 Heisann! Nytt medlem fra Lillesand idag. Får ut bilder av S2'n så fort jeg har fikset den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet November 21, 2006 Heisann! Nytt medlem fra Lillesand idag. Får ut bilder av S2'n så fort jeg har fikset den. Enda flere jo, S bil og greier, kjempebra, så er det ikke bare Tommy tiger som har S2 hoho... hehe.. Velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet November 21, 2006 Heisann! Nytt medlem fra Lillesand idag. Får ut bilder av S2'n så fort jeg har fikset den. Velkommen skal du være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet November 21, 2006 Velkommen, Christian. Er S2en en Coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet November 21, 2006 Velkommen, Christian. Er S2en en Coupe? OYOY! kansje vi har en svart s2 coupe her? hehe morsomt med flere s2'er da:) Edit, er vi litt småfrekke idag T. det liker vi dårlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet November 22, 2006 Jepp. Det er en svart 92' S2 Coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet November 22, 2006 Takk for velkomsten btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet November 22, 2006 Hei Jeg har vært medlem er i Agder siden august, men hadde tydeligvis ikke postet her. 1997 Audi A3 1.8 Det som er gjort: -Supersport justerbart understell. -hvitesideblink. -litt stereo. -ettermontert midt armlene. Ellers er bilen ganske så original, men det skjer nok litt utover vinteren. Bilde er med gamlefelga. SMC O 8,5x19" 225/35/19. Er for tiden på leting etter nye sommerlisser (-: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet November 22, 2006 Jepp. Det er en svart 92' S2 Coupe. Må legge ut noen bilder da:) er ikke tilfeldigvis Dh skilter? Er sååå nysgjerrig på en svart s2 i agder, er ikke deg eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet November 25, 2006 Hehe. Nei, det er ikke DH skilter på min. Men den du tenker på går i Grimstad, det er en dame som eier den fikk jeg høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet November 25, 2006 Hehe. Nei, det er ikke DH skilter på min. Men den du tenker på går i Grimstad, det er en dame som eier den fikk jeg høre. Okei... hørt det kansje var en på fevik men det var kun 20v... Men det var off topic.. Har du bilen på veien eller fikser du den opp, siden du skriver at du må fikse den først...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet November 26, 2006 Jeg har den hos en bekjent som skrur på den. Måtte få den EU-ok. Bytte noen dempere å andre småting. Bl.a bytte rådelager. Men den er snart på veien igjen. Gleder meg som en unge!! =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet November 28, 2006 Du må være forsiktig nå, Lea! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet November 28, 2006 Hehe=) Alltid forsiktig vettu Tore! ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Desember 8, 2006 Jeg slet litt med for store bilder for å få lagt dem inn her. Men lasta opp ett på photobucket så dere kan se den litt i allefall. http://i135.photobucket.com/albums/q140/nikkedokka/DSC00495.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Desember 8, 2006 så var det min bil da : smil : http://s134.photobucket.com/albums/q95/knugen83/?action=view¤t=Bilde150.jpg http://s134.photobucket.com/albums/q95/knugen83/?action=view¤t=Bilde151.jpg noen som har tips til moderat senk? bilen skal brukes hele året og på bane så skal ikke være skam lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Desember 9, 2006 Fin bil kai! =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Desember 20, 2006 Nytt medlem her! Min 92 Passy GT G60 Syncro , står i garasjen for litt pleie nå. Nyoverhalt lader, diff, bremser og annet snacks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...