#226 Skrevet Januar 29, 2007 Her er min bil:) Eller bilen jeg har satt sammen å nettopp solgt:( Savnet den allerede da nye eier startet opp å reiste...Det er en 170 hk (chippet) 1,9 TDI Quattro med ALT utstyr inkl Xenon+++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Januar 30, 2007 Pen bil.... Ikke lett å se de fare nei. J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Januar 30, 2007 Liker egentlig ikke biler så mye syling, men må innrømme at denne likte jeg... Meget pen bil. Bare tatt bort alt det klisteret Synd at du solgte den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Januar 31, 2007 Liker egentlig ikke biler så mye syling, men må innrømme at denne likte jeg... Meget pen bil. Bare tatt bort alt det klisteret Synd at du solgte den... Det er tydelig klisterene alle henger seg opp i;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Januar 31, 2007 Det er tydelig klisterene alle henger seg opp i;) Bruker å være sånn Fin bil, så må du hive ut ett eller to av passaten du har da vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Mars 25, 2007 Her er min Audi A3... Venter på ny emblemfri grill, og nye baklykter Her er lyktene og grillen jeg venter på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Mars 26, 2007 Velkommen sewi.. godt at flere av mine medsammensvorne fra evje tør å stikke nesa fram lykke til med a3n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Mars 26, 2007 jees Toki... måtte bare få somla meg t egentli... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet April 10, 2007 Her den nye bilen min! Hadde tidligere den sølvfargede A3 Tdien som står om her tidligere. Nå har jeg en 1995 mod Passat Tdi stv å har satt på 17" alu, KW Variant2 justerbart senkesett (senket MYE!! subber overalt), badlook front med emblemfri grill, sotet rutene å har anlegg fra Focal, Velocity, Dynabel, Phoenix Gold å Audiovox. Full styling å større anlegg kommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet April 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet April 29, 2007 Så dette er S4'a som onkelen din har prata så mye om.... Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet April 29, 2007 Min Passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet April 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Mai 6, 2007 En urquattro til, denne gangen en 20V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Mai 19, 2007 Hei, er ny i klubben. Her er noen bilder av min audi a6 2.7 biturbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Mai 19, 2007 vel vel... enda et nytt medlem fra lillesand her nylig fått meg en a4 96 mod... syns selv den var utrolig fin(derfor e kjøpte den gjerne) prøve å få te bilder her... må forresten si det var utrolig mange fine og råe biler her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Juli 23, 2007 bilder av min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Juli 23, 2007 noen flere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Juli 23, 2007 noen som har sett slike felger på ur før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Juli 23, 2007 Var vel å dra det hele litt langt å ta med Kim vel hehe, VM i statist :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Juli 23, 2007 Fin bil du har frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Juli 23, 2007 kim på bildene hehe! han er jo statisk!smil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Juli 24, 2007 litt dårlig bilde, men flere kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Juli 24, 2007 pen golf det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Juli 24, 2007 skal tone rutene om ikke så lenge.. vet du om noen plasser i arendal di er flinke og rimlige?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...