#251 Skrevet Juli 24, 2007 ja! på tromøya atac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Juli 24, 2007 Skulle ikke du ha sprek Audi nåda Benny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Juli 24, 2007 får ikke helt bestemt meg egentlig... er i utgangspungtet godt fornøyd med golfen, men trenger en større bil... men selger den for rett pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Juli 25, 2007 noen som har sett slike felger på ur før? Har slike jeg på 84'en min. Er vel uoriginale. Har sett dem på flere mercedeser også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Juli 25, 2007 ja se det du:) har du 20 v au du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Juli 25, 2007 Joa har begge deler Ser nå at ikke det er samme felgene, mine er bare kopier, var derfor jeg babla om Mercedeser og denslags ræl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet September 9, 2007 Jeg og Vento'n har nettopp flytta til Kr.sand for å studere på UiA EDIT: Og ja, jeg er crappy til å ta bilder. Motsols here we go 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet September 9, 2007 Får vell slenge ut et bilde av S6èn min her da:) (Lyngdal her ja:) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet September 18, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet September 28, 2007 Hvordan i hælvete får man inn bilder her?!?!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet September 30, 2007 Hei ! Har ikke fått tatt noen bilder av bilen ennå, så jeg legger ut et par fra annonsen til Gromstad...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet September 30, 2007 Hvordan i hælvete får man inn bilder her?!?!?!? Det er så enkelt at til og med jeg klarte det:) Trykk på "Behandle vedlegg" og vips så får du opp en side med valg på hvor du vil laste ned bildene fra. Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Oktober 1, 2007 Får vel legge inn par bilder av min bil også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Oktober 14, 2007 nytt medlem fra lyngdal her: legger ved et lite bilde av go bilen min.. mere info finner dere i prosjekt tråden min på vwbus.no: smil : http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=11160 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Oktober 15, 2007 Stilig, altfor få bussjåfører her på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Oktober 16, 2007 jo takk for det da.... liker disse bilen veldig godt jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Oktober 21, 2007 Passer kanskje greit med et par bilder av min nye bil, en 1999 A6 2.8 quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Oktober 21, 2007 jøss per, denner var snasen . fristet det ikke med forhjulstrekk i vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Oktober 21, 2007 Forhjulstrekk frister aldri om vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Oktober 22, 2007 fin bilen din var per:) ny lakket som du snakket om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Oktober 22, 2007 Den er nylakket ja.. Så den på lørdag?, tror jeg det var ?? Gikk bra også, veldig mye stillere innvendig enn min bil ihvertfall.. Gratulerer igjen Per ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Oktober 22, 2007 Jepp, ny lakk hele veien. Det var fredag jeg var innom hos deg, Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Oktober 22, 2007 amnesia, er en rar sykdom som jeg tror jeg har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Oktober 23, 2007 Flott bil det der ja Per.. Var forresten tydelige spor som viste at du hadde vært på biloms. i går Frode ba meg legge inn disse, av hans 80Q: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Oktober 23, 2007 Ett til : og ti tegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...