#376 Skrevet November 4, 2011 A3'en min : -Delskinn s-line seter. -Full s-line pakke. -Multifunksjons ratt. -Org 18" felger. -Panorama tak m/luke. -Sotet vinduer. -Ryggesensor. -Regnsensor. -Consert stereo m/orginal sub. -Adaptive xenon lys. -Coming home pakke. -Avblenn innvendig speil. -Sota Led baklys blir montert nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet November 4, 2011 Ser meget fin ut Benny Får håpe du blir med på noen lokallagstreff framover da! Har glemt å legge ut min "nye" i denne tråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet November 4, 2011 Jaggu ikke dum din heller Kristian... Får håpe bilen blir ferdig på gromstad idag, en eller anna tulling som hadde rygga/kjørt i ræva mi.. Bytter bakluke,bakfanger og baklykter nå... Ja, får prøve og få kommet meg på noen lokallagstreff fremover ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet November 4, 2011 Jaggu ikke dum din heller Kristian... Får håpe bilen blir ferdig på gromstad idag, en eller anna tulling som hadde rygga/kjørt i ræva mi.. Bytter bakluke,bakfanger og baklykter nå... Ja, får prøve og få kommet meg på noen lokallagstreff fremover ja Bare vent, Benny, så kommer verdens tøffeste Caravelle ut her. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet November 9, 2011 Nye baklykter montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Januar 17, 2012 noen som har skiltplater til nye skilt?(store plastikk skilt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet April 10, 2012 ingen som har skiltplater!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet April 10, 2012 Leste en plass at Trond skulle få nye, hør med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Mai 17, 2012 Får oppdatere igjen med ny bil. Det er ikke vag , men medlemsbil alikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Mai 17, 2012 Er da absolutt godkjent den der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Mai 18, 2012 Absolutt godkjent den der Torbjørn Tøffere i virkeligheten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Mai 18, 2012 hehe det er godt og høre takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Mai 20, 2012 Et kjappt bilde av A6'n. Enn så lenge jeg har den... Viker for andre prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Mai 22, 2012 Sort bil + Hvite felger = Stilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet Mai 23, 2012 Min S8 pdd : Kommer andre felger, lakking helt ned og mer senk snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet Mai 24, 2012 Her er mine biler:) 2stk Audi a4, en for moro\lek og en for familien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet Mai 28, 2012 Får vel slenge opp bilde av tralla mi og da Nytt bilde kommer når sommerfelgene er på(begynner å bli på tide nå), og bilen er rubba å polert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet Mai 28, 2012 Får vel slenge opp bilde av tralla mi og da Nytt bilde kommer når sommerfelgene er på(begynner å bli på tide nå), og bilen er rubba å polert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet Mai 29, 2012 min Mk6 pdd: venter seg sotete ruter i nærmeste framtid =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet Mai 29, 2012 min Mk6 pdd: venter seg sotete ruter i nærmeste framtid =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet Mai 30, 2012 Min VW mk2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Juni 27, 2012 Litt senk på plass nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet August 15, 2012 Min bil Audi S2 coupe 3b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Oktober 2, 2012 (endret) Min kjære Trofast. ( han heter det Dette bildet tok jeg av trofast ( mener det er vinduet;) ) Dette er Trofast, sammen med veninna som heter Sluket. Sluket har et nord norsk temperament, som gir deg hårfønerbehandling, om du skulle prøve å blåse forbi hekken hennes:) Trofast gidder ikke prøve seg engang:D jeg kommer med bedre bilder etterhvert, har det litt hektisk nåom dagen. Hilsen Ann-O og Trofast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Oktober 2, 2012 Her er et par bilder av mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...