#1 Skrevet November 11, 2008 (endret) Hei, er det noen som vet om det skal være lading i orginalt ipod adapter? jeg har det i bilen min men den lader ikke..... noen som har erfaringer om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2008 Hvis det er Audi Music Interface du snakker om så lader det i min bil ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2008 Hvis det er Audi Music Interface du snakker om så lader det i min bil ihvertfall. Hei, du det vet jeg ikke, det er audi concert i bilen og ett sånn adapter fastmontert orginalt i hanskerommet.... og det lader ikke.... Veeeldig upraktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2008 hva slags iPod har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2008 hva slags iPod har du? Hmm. den helt nye som kom for ett par uker siden, den er liten og 8gb tru jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2008 (endret) Har nettopp funnet ut at min Nano som er av nyere årgang ikke fungerer med min Alpine spiller. Leste litt om det på et forum, viser seg at det kan være vanskelig å få de til å fungere like bra som de gamle. Min fungerer (noen ganger), men lader ikke. Om du har mulighet, prøv med en annen iPod. Har prøvd flere andre (eldre) modeller, og det fungerer flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2008 Har nettopp funnet ut at min Nano som er av nyere årgang ikke fungerer med min Alpine spiller.Leste litt om det på et forum, viser seg at det kan være vanskelig å få de til å fungere like bra som de gamle. Min fungerer (noen ganger), men lader ikke. Om du har mulighet, prøv med en annen iPod. Har prøvd flere andre (eldre) modeller, og det fungerer flott skal prøve med en eldre, men min fungerer jo kjempe bra, men bare uten lading... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2008 ja, ta å prøv. Er jo ikke sikkert det er det jeg sier, det er jo en annen iPod og annen interface.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2008 Har prøvd en gammel ipod og den lader, hvorfor F...... lader ikke min helt nye da? HOFF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 17, 2008 sikkert feil på iPod.... Kjør en oppdatering/resetting. Om ikke det hjelper må du sende på rep.. Sendte min idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2008 (endret) Det er forskjell på gammel og ny ipod. Min iPod Touch ville ikke lade med bilopplegg jeg hadde fra før som funket til iPod mini. De nye krever også spenning på hidden pinnene i USB kontakten. Det finnes en del guider på nettet for hvordan en kan få det til. F.eks her: http://wiki.touchmods.org/wiki/index.php/Charge http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=69294 Jeg anbefaler å sjekke ut dette før noe sendes inn til reparasjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 18, 2008 Hei! Iflg informasjonen fra Volkswagen Accessories så støtter den ikke 4.gen I-pod nano: Nicht für: iPod nano Generation 4, iPod Touch Generation 2, iPhone Generation 3 Nano 4.gen dvs ny etter ca september 08, kan ikke lades via originalt ipod adapter. Krever denne overgangen som du kan kjøpe hos Applestore: http://store.apple.com/no/product/TS696LL/A?fnode=MTY1NDA4NA&mco=MjkyMjc0NA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 18, 2008 Hei! Jeg har samme problemet med min.. Hadde iPhone 1.generasjon, den ladet som bare juling, men nå har jeg iPhone 3G, og den lader ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 18, 2008 Det er sikkert laget sånn at du hverken skal kunne bytte batteri, ELLER få ladet den opp.. Og folk klager på Micro$oft? Kan du prøve med en hub i mellom? Hender at de oppretter en kommunikasjon med 'neste' dings! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2009 Kjøpte meg nettopp ny bil med Audi Music Interface ihanskerommet, men får ikke koblet til Ipod`en da tilkoblingen i hanskerommet nesten ser ut som tilkoblingen i selve Ipod`en og ikke en USB tilkobling. Skal det egentlig følge med en kabel eller må det kjøpes en spesiell kabel utenom? Spurde på Eplehuset i Bergen men de hadde ikke hørt om noe slikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2009 Kjøpte meg nettopp ny bil med Audi Music Interface ihanskerommet, men får ikke koblet til Ipod`en da tilkoblingen i hanskerommet nesten ser ut som tilkoblingen i selve Ipod`en og ikke en USB tilkobling. Skal det egentlig følge med en kabel eller må det kjøpes en spesiell kabel utenom? Spurde på Eplehuset i Bergen men de hadde ikke hørt om noe slikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2009 Kjøpte meg nettopp ny bil med Audi Music Interface ihanskerommet, men får ikke koblet til Ipod`en da tilkoblingen i hanskerommet nesten ser ut som tilkoblingen i selve Ipod`en og ikke en USB tilkobling. Skal det egentlig følge med en kabel eller må det kjøpes en spesiell kabel utenom? Spurde på Eplehuset i Bergen men de hadde ikke hørt om noe slikt... Du må ha en kabel fra den kontakten og til iPoden, fåes kjøpt hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2009 Kjøpte meg nettopp ny bil med Audi Music Interface ihanskerommet, men får ikke koblet til Ipod`en da tilkoblingen i hanskerommet nesten ser ut som tilkoblingen i selve Ipod`en og ikke en USB tilkobling. Skal det egentlig følge med en kabel eller må det kjøpes en spesiell kabel utenom? Spurde på Eplehuset i Bergen men de hadde ikke hørt om noe slikt... Du må ha en kabel fra den kontakten og til iPoden, fåes kjøpt hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 4, 2009 Man skal visstnok få kjøpt overganger som settes mellom kabelen til ipodadapteret i bilen og de nye ipodene. Disse switcher strømmen over til rett pinne så du får lading. Ikke spør hvor man får disse for det vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 4, 2009 Man skal visstnok få kjøpt overganger som settes mellom kabelen til ipodadapteret i bilen og de nye ipodene. Disse switcher strømmen over til rett pinne så du får lading. Ikke spør hvor man får disse for det vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 4, 2009 Du må ha en kabel fra den kontakten og til iPoden, fåes kjøpt hos Møller. Supert, takk for det Litt dårlig at de ikke opplyser om det eller at det er med bilen spør du meg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 4, 2009 Du må ha en kabel fra den kontakten og til iPoden, fåes kjøpt hos Møller. Supert, takk for det Litt dårlig at de ikke opplyser om det eller at det er med bilen spør du meg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 5, 2009 Supert, takk for det Litt dårlig at de ikke opplyser om det eller at det er med bilen spør du meg: klø : Opplevde akkurat det samme som deg, ingen som sa noe før jeg spurte.. Lette hanskerommet rundt etter et sted å koble til kabelen fra iPoden.. Men det funker utrolig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...