Anbefalte innlegg

Heisann:-D

Jeg har en Audi 80typ89 B3 med 3Amotor på 113hk Fwd

Jeg lurte på om det er noen som vet om noen triks for og få denne til og sitte bedre på veien?

Sitter 60/40H&R Fjærer med Koni Dempere på den så den er stiv nok sånn^^

215/40-16 Sommerdekk er det også;)

Noen som kan forklare meg ytterligere forbedringer for og få denne til og sitte enda bedre på veien?

På forhånd takk:-D

Mvh Emil Frostrud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hardere foringer og kontroller hjulstilling. Hjelper ofte med litt ekstra camber. Å bytte til bedre dekk er det som kan gi mest, men koster litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabilisatorstag (i betydningen krengningshemmere) gjør underverker - i tillegg til det Roger foreslår ovenfor. Foran kan man hente seg S2/V6/20V-deler hos nærmeste høgger. Bak blir det verre, ettersom jeg ikke kan si jeg kommer på noen bil med "flatjernsbakstilling" som også har stabstag. Her er du vel henvist til et universalt knivstag som tilpasses.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:) Vil det si at du mener stabstaget foran bare skal byttes ut med et tykkere et fra s2 feks? alle forringer på hele bilen er byttet med nye? Men jeg har det gamle opphenget med gummiforringer som kyllingben? passer dette overens da? Var innom 034motorsport og tror jeg har funnet løsningen på camber;) Se link http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_90&products_id=13143

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh no! Glemte i iveren at det finnes forskjellige typer innfesting av kyllingbein/lenkarmer. Da må en med mer innsikt i Type 89-verdenen svare, for jeg veit ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eldre 20v har lik innfesting til stabstag som du har, men muligens også samme tykkelse på stabstaget.

Evt sveiser du på ører på fjærbeinet og bruker S2 stabstag.

Bak må du nok finne på en custom løsning.

Å bare bytte til et større stabstag foran vil vel gi deg mer understyring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.