Startsperrekode fra Møller?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går an å få startsperrekoden (SKC/PIN) til egen bil fra Møller eller er det kun online programmering som gjelder nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du nevnte dette får jeg skal prøve og få min på torsdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du nevnte dette får jeg skal prøve og få min på torsdag.

Post resultatet her da :)

Har ikke fått vognkortet enda på bilen, så får drøye til det før jeg sjekker med Møller. Skal konvertere fra MSA12 hjerne til MSA15.5 på Syncro TDi'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si fra her jeg, når jeg veit resultatet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt komplett sinnsykt ugjørlig og få tak i dissekodene, muligens Nasa har dem men INGEN andre kan skaffe de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Vag Tacho kabel skal vist kunne lese ut denne koden fra ECU ;)

Noen som vet hvor mye Møller skal ha for å kode om en ECU online? (koster sikkert mer enn kabelen nevnt over)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En nøkkel skulle koste rundt 300-400 sa de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En nøkkel skulle koste rundt 300-400 sa de.

Ok, jeg gidder ikke ha en nøkkel for original ECU og en annen for den nye, så da må jeg neste "kopiere" startsperra fra original ECU til den nye, eller bare slette startsperra i den nye. Har en følelse av at Møller kommer til å se ut som ett spørsmålstegn når jeg spør om å kopiere en startsperre fra en MSA12 ECU til en MSA15.5 ECU, men man vett jo aldri :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror de kommer til og klø seg i hode og tenke huff for en vanskelig kunde:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror de kommer til og klø seg i hode og tenke huff for en vanskelig kunde:P

Jepp, jeg er en vanskelig kunde ;) Har bl.a. gitt opp å få rett deler uten å selv ta med delenummer. Forstår ikke hvordan de greier å rote det sånn til i Etka når jeg greier å finner fram. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei klare jo ikkje å ordne rett nøkkel eller kode til meg heller. Jobbe sjølv med andre merker, og veldig enkelt og greit å få koder å nøkkler der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tukla lite med immo, men koden skal være på en liten 8 pin chip i ecuet. Finn ut kva for en det er og flytt den over. Ser du har vert bort i lodding så det skulle du klare. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, vet hvilken chip det er, og har utstyr for å lese ut Eprommens innhold og brenne ny, men håpte det var en løsning uten lodding for å gjøre det enklere. ;) Skal uansett inn i hjernen for å sette i chip sokler og eventuellt oppgradere til 300kpa map sensor, så gjerne jeg bare tar startsperra når jeg er i gang. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så vidt jeg vet så har ikke møller dem heller,da dem kobles opp mot tyskland og blir kodet derfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller sendte mail til tyskland å fikk tak i min kode:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller sendte mail til tyskland å fikk tak i min kode:)

Kødder du? Jeg har snakket med de i 1 1/2 år og ikke fått de til å hjelpe med dette... : bh :

Hvor gjorde du dette?

(jeg trenger navn og telefonnr... : haha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.