Bildeleprisene på vei opp

Anbefalte innlegg

Har møller lov til å ta mer en de gjør nå? *flaut*

vet ikke hva de tar i timen, men på min bil, skulle de ha 900kr per plugg kabel, så det legger vel lista på hvor dyrt det blir for deg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buhu,prisene er på vei opp.. Vær kreativ, handle direkte fra tyskland f.eks.. At prisene går opp betyr ikke at dere må betale mere, bare tenke bittelitt utenfor boksen..

Kristin: sjekka du pris på jobben flere steder, eller leverte du den bare på møller? lønner seg å sjekke med uavhengige verksteder, f.eks mekonomen verkstedene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buhu,prisene er på vei opp.. Vær kreativ, handle direkte fra tyskland f.eks.. At prisene går opp betyr ikke at dere må betale mere, bare tenke bittelitt utenfor boksen..

Kristin: sjekka du pris på jobben flere steder, eller leverte du den bare på møller? lønner seg å sjekke med uavhengige verksteder, f.eks mekonomen verkstedene..

Mekonomen verkstedene er ikke billigere enn Møller på timespris i alle fall, er over 900kr timen der også. Dette er riktig nok i Trondheim. Det kan jo være forskjeller rundt omkring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokale møllersjapa skulle ha over 4000-4500 kr for firehjulskontroll OM det ikke var "komplikasjoner", for da måtte de ha mer.

Styrer klar for Møller så langt det lar seg gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei sjekket ikke andre steder, ville få det skikkelig gjort, og Mekonomen har jeg ikke så bra erfaringer med. Men noe går på garantien også vet jeg. Har skrevet om startproblemene i tråden min, vet ikke om dette er noe andre verksteder kan finne ut av. Fatter ikke at det skal være så "mye" tull med en såpass ny bil..:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.