#1 Skrevet November 12, 2008 Er det mye styr? Noen som prata om elektronisk overføring fra gasspedal, da skulle det være nok med hendel og programmering med VAG-COM? Håper noen kan svare på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2008 Ingen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2008 Stemmer det som "noen sa", men først må du sjekke ut om du har e-gass, noe det var relativt lite av før '00. Ut og sjekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2008 Hva pokker er E-gass? Hvordan sjekker jeg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2008 Forskjellen på med og uten på disde bilene er: - hendelen -4 ledninger fra hendel og ned til hjerne - innstilling i ECU Søk på forumet og du vil finne flere tråder om folk som har gjort dette på det neste karosseriet, det er samme opplegg på denne. Jeg kan ikke detaljene i vag-com, mulig noen andre kan? Og du har "e-gass", gasspedalen har en kort vaier bort til en strømregulator som gir signaler til hjernen, som gir signaler til pumpa. Altså ingen vaier opp til pumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2008 Øh... Mulig jeg spør dumt nå men.. Forstod jeg deg riktig -at jeg har E-gass på min A6? Jeg har pedal med en kort wire bort på en strømregulator som du sier. Fra denne går det ledning. Ingen wire på pumpe, kun ledning. Er dette med andre ord E-gass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2008 Øh... Mulig jeg spør dumt nå men.. Forstod jeg deg riktig -at jeg har E-gass på min A6?Jeg har pedal med en kort wire bort på en strømregulator som du sier. Fra denne går det ledning. Ingen wire på pumpe, kun ledning. Er dette med andre ord E-gass? Sånn bare for å ha det sagt: E-gass er i denne sammenhengen elektronisk gasspedal. Dersom du har vaier bort på en strømregulator som sender signal elektronisk til hjernen via ledning så er det nettopp elektronisk gasspedal du har;) Og du kan ettermontore cruise control med de delene som Steinar nevner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2008 Flott! Da skal jeg ønske meg sånn til jul hos dama:) Noen som har delenummer på det jeg trenger for å få dette til på min 97mod A6 TDI med 5trinns manuell? Er det best å bestille hos møller? eller kanskje noen har link til riktige deler på nett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2008 Ingen som har delenr på delene jeg trenger? Tror dere at dette vites hos Møller? Har inntrykk av at de sliter litt med å finne ut av hva som kan skaffes/ettermonteres. Hadde til og med problemer med å finne pæra til askebeger/rom under askebeger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2008 Jeg slenger meg på den Trond, de har peiling på svert lite angående deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2008 Er det bump det heter når jeg vil opp? SOMEBODY HELP ME!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2008 Dette er trolig vesentlig rimeligere andre steder. Vet det ligger linker til diverse nettsteder i andre linker der man har gjort dette på neste modell av A6. Hvis noen søker og finner ut så legg det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 14, 2008 Prøv her: http://www.kufatec.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 14, 2008 På kufatech.com finner jeg ingenting til C4. På Vagparts.com finner jeg en mengde slike brytere men til alt annet enn C4. Kan bryter m/hendel til den nyere A6'en brukes på C4? m/manuell og TDI? Noen som veit? Lite info å finne om dette synes jeg... Svar mottas med takk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 14, 2008 På kufatech.com finner jeg ingenting til C4. På Vagparts.com finner jeg en mengde slike brytere men til alt annet enn C4. Kan bryter m/hendel til den nyere A6'en brukes på C4? m/manuell og TDI?Noen som veit? Lite info å finne om dette synes jeg... Svar mottas med takk!!! Nei, tror ikke bryterne er like på C4 ift nyere. Her finner du i hvertfall selve bryteren men ikke ledningene. http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?Start=0&mode=&maerke=Au&model=A6&motor=2,5TDI&aargang=01/10-94%20-%2031/03-97&gruppe=148&submode=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...