Anbefalte innlegg

Jepp.. Endelig har det kommet info på når vintertreffet 2009 skal være. Link

Stedet er altså Funäsdalen i Sverige, vi kjører RV3 til Tynset og dreier av mot Røros og snur deretter snuta østover. Det er ca 35mil å kjøre fra Hamar. Datoen å sette av er 30.01-01.02 2009 altså siste helga i januar, så det kræsjer ikke med Rally-Norway for de som skal dit. Dermed er det ingen unnskyldning for å ikke bli med på turen. Kan godt ta en fellesbestilling av hotellrom. Vil tippe at vi velger samme hotell som i fjor. Hotell Funäsdalen har helt greie rom, ikkeno fancy greier, men de duger til å ligge i et par netter. Maten der er også god. Eriksgården ligger i gangavstand for de som vil dit på festen. Hotell Funäsdalen. Ser ut til at det er 1695,- pr pers for torsdag-søndag. Aner ikke om frokost og middag er inkludert da jeg men.

 

Setter en frist på 1.desember for påmelding jeg. De som vil bestille på egenhånd gjør selvfølgelig det, men det hadde vært greit å samle Mjøsa på det ene hotellet ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen overlever vintern så er sjansen stor for at jeg (....og dama) blir med også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut.. Bilen overlever nok den, får vi håpe da :P

 

En liten tilleggsopplysning også. Det er 2 eller 3 på rommet. Dobbeltseng som kan skyves fra hverandre! Eventuelt en enkeltseng til tredjemann. Ikkeno kjøleskap på rommene, men det er kjylfönster.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt an på om jeg får liv i Quattro`n til da...

Og det er liksom litt uvisst :P

Men jeg har i hvert fall lyst...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se om jeg kansje blir med, hadde vært veldig morro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro om vi hadde blitt en litt større gjeng ihvertfall. Ikkeno som haster veldig, men vært greit å fått orden på hotellbestillingen i litt god tid. Er et forholdsvis stort skisted Funäsdalen og kjipt om alt blir bortbestilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut.. Bilen overlever nok den, får vi håpe da :P

 

En liten tilleggsopplysning også. Det er 2 eller 3 på rommet. Dobbeltseng som kan skyves fra hverandre! Eventuelt en enkeltseng til tredjemann. Ikkeno kjøleskap på rommene, men det er kjylfönster.. :P

 

Det med kjylfönster hørtes kjent ut :P

Og jeg og Kurt kan vel bekrefte at sengene kan flyttes fra hverandre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må finne meg en bil før jeg gidder og si om jeg er med eller ikke.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må finne meg en bil før jeg gidder og si om jeg er med eller ikke.. :P

 

Kjøp min.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp min.. ;)

 

kompis av meg er int ;)

men du skal ha 70k? eller 65k? han har noe rundt det hvertfall..

 

Jeg skal ha meg bil uten femmer :/ men diesel, så får vi se hva neste bil blir neste gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kompis av meg er int ;)

men du skal ha 70k? eller 65k? han har noe rundt det hvertfall..

 

Jeg skal ha meg bil uten femmer :/ men diesel, så får vi se hva neste bil blir neste gang ;)

 

 

70k.

 

Jaja, da får du kjøpe en tillegsbil da vettu! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Kan se ut til at det kan bli forandringer i planene ut ifra hva jeg leser i tråden om treffet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1444473

Hvis hotell Funäsdalen forlanger 6700,- for 2 pers i et dobbeltrom er det vel i drøyeste laget.

Da er dette ett alternativ: Hytte Blir muligens naboer med Ålesund? Da de har leid 2 slike. 3 km fra Eriksgården antagelig. Torsdag-Søndag 1950,-

Eller vi kan bo litt finere: Leilighet 3800,- for torsdag-søndag. Mener dette også ligger litt utenfor sentrum.

 

Men om vi bor litt uttafor sentrum og heller tar taxi går vel greit det? Også kan vi jo fikse no pizza'r eller no anna enkelt som mat egentlig, jeg er ikke nøye på det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør no få bestemt oss litt kjapt nå. Høres ut som om det blir fort utleid plasser oppi der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel bestilt en leilighet med plass til 8 stk.

 

De som er med er:

Anders Lunde

Anders Lillejordet

Stian Wethammer

Kurt Lundquist

Ørjan Eriksen??

Thomas Qvigstad

Christer Nybakken ??

 

Så her er det noen plasser igjen, så her blir det første mann til mølla! !

 

Pris blir 3800,- delt på antallet som blir med..

Sende pm til meg eller Anders Lunde hvis DU vil bli med :D

 

Hvis vi blir flere enn 8 stk, så er det fortsatt mulig og få tak i leilighet til men denne er det bare plass til 4 og koster 3200,-

mener jeg! Regner med at denne kommer til og leid ut ganske så fort, så greit om ting skjer så fort som mulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Status leiligheter. Klikk på boka og velg uke 5 og man ser om det er ledig. Det er 2 stk 4+1 leiligheter ledige enda. Den ene ligger ved siden av den vi har leid. Trur jeg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den leiligheten vi har fått leid full! !

 

De som er med er:

 

Ander Lunde

Anders Lillejorde

Tomas Qvigstad

Stian Wethammer

Christer Nybakken

Auden Hage

Tore Lundemo

Kurt Lundquist

 

Ifølge Anders Lunde er det fortsatt en leilighet igjen med plass til 4 stk, så ring og bestill den som skal være med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp.. Det er 2 ledige leiligheter på Funäsdalsporten. Har fått til direktelink til bookinga.

http://online2.citybreak.com/Search/Result.aspx?onlineid=1392548357

 

Leilighet 102 og 104 står som ledige i uke 5 og sist så stemte det bra at 101 var ledig ihvertfall, mens etter at jeg hadde bestilt ble den rød. Vi skal altså ha leilighet 101 så vil tippe 102 er ved siden av :) Må bookes på telefon for å få torsdag-søndag. 3195,- er prisen for de små leilighetene. Telefon nr. er 0684-154 50... Aner ikke om det er forskjell på fast telefon og mobil jeg, men jeg måtte ihvertfall kutte ut 0 da jeg ringte. +4668415450 funka bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintertreffet nærmer seg :evil: Vet ikke om det er noen her som har bestilt seg leilighet jeg? Ser ihvertfall på bookinga at alle leilighetene er utleid.

Jeg gleder meg :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.