Anbefalte innlegg

Har en 98 Passat 1,9 TDI med AHU motor. Den fusker av og til.

Feilkoden som kommer opp er "00542 needle lift sensor, implausible signal". Finner ikke opplysning om denne feilen på rosstech. Noen forslag til hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vel ikke to tråder om det samme?

Det er nåleløftesensoren din som er på vei til å gå, og dette fører til fuskingen.

Sensoren er støpt inn i injektor #3 (den det går en ledning fra) og du må selvfølgelig bytte hele injektorstammen. DYRT fra Bosch og enda dyrere fra Møller. (prisen jeg fikk på 1Z fra '93 var 6500,- hos Bosch, Møller er dyrere).

Det jeg endte opp med var å kjøpe komplett sett med alle fire injektorene fra Kermatdi.com til 585$ så fikk jeg oppgradert fra 190/280 bar til 220/300 bar åpningstrykk. men det koster jo en del mer nå pga. dollarkursen :(

Disse sensorene ryker etter en viss tids bruk desverre, så er ikke sikkert at en handel hos bilopphøgger er en god deal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)Takk for svar. Har byttet dysa med en fra en delebil. Virker bedre nå.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.