#1 Skrevet November 12, 2008 Tenkte jeg skulle starte en B6 inspirasjonstråd:) Innvendig, Utvendig, Felger, Stereo, Helst litt info om bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2008 Caractere front og takvinge, s4 "sideskjørt", hekk og grill Focal sub og høytalere round about. Kw justerbart understell RS4-I replica i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2008 Peeeeent: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2008 Enig, dette er en av de penere jeg har sett! Men en liten detalj, hvorfor Merce-cup på felgene selv om det er S-klasse felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2008 En del av stilen.. Hadde nok hatt mercekopper selv, selv om jeg har Audi.. Hadde Audi-kopper på mine RS4-felger på Golfen, selv om det var mer det at jeg ikke gadd å bytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2008 Audi A4 1.8TQ S-line Frontfanger, 19" ASA AR1 Felger, FK Gewinde, 4" Endestusser fra Vibrant, InPro Speilkapper fra Quattroco og M-trunklip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2008 Får vel legge ut min også da;) S-line eksteriør, S4 griller, cupra lippe, 4" enderør, clean bakluke, børsta-alu speil, 19" TSW Vortex ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2008 Min B6 -S4 front og bakfanger, S4 griller, KW justerbart, Oz sommerhjul 19", Oem vinter 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2008 Frekkeste B6 jeg har sett. Perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2008 (endret) Noen av min. S-Line front, 18" Koya Sommerfelger, RS4 Vinterfelger, Mørke ruter, 4" Remus bakpotter Bildene er tatt av tidligere eier så jeg må ta noen nye til våren. Felgene kommer trolig for salg når det nærmer seg vår/sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 18, 2008 Min B6 -S4 front og bakfanger, S4 griller, KW justerbart, Oz sommerhjul 19", Oem vinter 17" Har du noen flere bilder litt nærmere? Vurderer OZ Opera felger på min, men vet ikke om det blir litt for lite med 18", for er en kompis som selger det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 18, 2008 Ser best ut med 20" med den type felger, på B6! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 18, 2008 Noen bilder av min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 18, 2008 (endret) Må vell legge inn bilder av min "orginale" B6 også d. Nye hjul (19-20") og muligens soting på alle vinduer + Oettinger styling kommer til sommeren! Det som sitter på bilen er da: 8x18" OEM Audi hjul,4" rustfrie enderør,S4 øvre grill,Inpro Chrome speilhus,Org S-Line int/understell (medsenkeskåler foran)/eksteriør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 18, 2008 Får kaste meg på bølgen S-line Eksteriør S4 Sidelister InPro Speilkapper 20" ASA felger Tonede ruter (36% - 46%) S-line dempere + Cobra 30mm senkefjærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 18, 2008 Fant denne i helt riktig tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 18, 2008 Fant denne i helt riktig tråden Denne er NYDELIG,vurderer de hjulene der i 20" selv (sitter 19" på den bilen der). MRR HR3,til den som lurer på hva de heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 18, 2008 Ja, må si den stiller høyt på min liste...helt rett! Kanskje enda råere med 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 18, 2008 Får slenge ut et dårlig bilde av min litt for høye B6 Oettinger fanger, Abt grill, Je design lyktespoiler m.m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 18, 2008 syk Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 18, 2008 svarte satan!! den gule der var jo helt bannanas rååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 18, 2008 Mhm!! Gult er kult:p haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 18, 2008 Vil ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...