#51 Skrevet Desember 31, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 31, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 31, 2008 Er dette Benz felger? Ser ut som det står AMG på hjulene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 4, 2009 Min Audi A4 type høydehus. Har motatt senkesett, det gjenstår bare å få tid til å sette det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 18, 2009 (endret) Er dette Benz felger? Ser ut som det står AMG på hjulene? Vil også vit det,for de var megaråe: rock : Og ikke minst ...hvor får en tak i slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 18, 2009 Er dette Benz felger? Ser ut som det står AMG på hjulene? The wheels are made by Ascari. The wheel name is Cuervo. Fronts are 8x20 and rears are 9x20. ET38 all round. No modification to the metal arches, just had to remove the screw from the inner front arch liner cut the inner rear arch liner a little. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 18, 2009 The wheels are made by Ascari. The wheel name is Cuervo. Fronts are 8x20 and rears are 9x20. ET38 all round. No modification to the metal arches, just had to remove the screw from the inner front arch liner cut the inner rear arch liner a little. Kanon,så var det å finne noen som skaffer slike til under ei årsinntekt,for disse var meget råe på den bilen med slik farge,spørs vel kansje hvordan det ville ha blitt på en sort A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 18, 2009 Noen som har noe info på disse felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 18, 2009 Noen som vet hvilke felger dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 28, 2009 Ingen som har flere bilder og info ang felgene på denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 31, 2009 Disse heter " DCR Forged Catalunya " for de som lurte ...hadde vist 8.5x20 foran og 10x20" bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 19, 2009 Henter denne opp igjen da jeg trenger mer inspirasjon til felgvalg på min B6 til Våren. Liker de felgene på den gråe avanten som ble postet tidligere i tråden og helt på slutten her. Skulle hatt navn og produsent på disse. BTW: Jeg ELSKER dette karosseriet Min, dårlige bilder dette her, har ikke fått tid til å knipse annet enda. (Helt original per idag bortsett fra 4" eksosstusser) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 20, 2009 Synes dette er RÅ! http://www.cardomain.com/ride/816784 Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 19, 2010 Synes dette er RÅ! http://www.cardomain.com/ride/816784 Mvh Børge Jupp! Der skjer det ting for å si det sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 1, 2011 Noen som har litt mer inspirasjon her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 1, 2011 min bård. og den er til salgs mangler og bytte til større bensoin pumpe og 6 git hvis man vil ha det. lett 240 i den da : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet August 1, 2011 Legger ved noen kjappe bilder av Stian sin B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet August 1, 2011 Nye bbs lm reps, 8,5x19 ET35 foran, 9,5x19 ET35 bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet August 2, 2011 Synes denne er nydelig! Mer om bilen her: http://www.audizine.com/features/azer.php?azid=36&p=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 3, 2011 Et par nye i dag: Blank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Desember 5, 2012 Denne tråden har jeg ikke sett før Må hive ut noen bilder da, et av min å to av noen jeg liker som jeg har funnet på internettet;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Desember 5, 2012 Mye fine biler her! Får vel legge ut min også, men som er ganske enkel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Desember 7, 2012 holy... Stancenation posta denne idag på face.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Desember 7, 2012 Min fra i sommer. Har ikke hatt bilen så lenge så trenger tips til hva man kan få til med disse. Er en 1,9TDI Quattro S-line med s-line understell og crome speil kapper samt tone vinduer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Desember 9, 2012 Fargen var kanskje litt OTT..men felgene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...