#1 Skrevet November 12, 2008 Hei Har hatt feil på A/C helt siden jeg kjøpte bilen for noen mnd siden. Blåser varmt nok i massevis, men kaldluft fikk jeg ikke i sommer Tok nå en scan med VAG-COM og fikk denne feilkoden: Address 08: Auto HVAC Labels: 4B0-820-043-MY1.LBL Part No: 4B0 820 043 H Component: A6-Klimavollautomat D64 Coding: 00043 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground Dette er hva Ross-Tech Wiki sier om saken: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) Possible Symptoms * A/C System not working Possible Causes * A/C System Malfunctions o Over or insufficiently charged o Refrigerant System blockage o Insufficient Air Flow to Condensor and/or Engine Radiator * Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129) faulty * A/C Pressure Switch (F129) faulty Possible Solutions * Check A/C System for Malfunctions * Check Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129) * Check A/C Pressure Switch (F129) Noen som har vært borti dette før? Kan dette være grunnen til at jeg ikke får kald luft? Er det en smal sak å fikse selv? Irriterende at Møller ikke har sett dette de 2 gangene de har kjørt diagnose på bilen da. Derfor jeg ikke har kjørt diagnose før nå, trodde Møller "så alt" Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2008 Fant en her på bilforumet som hadde samme problemet og samme feilkoden: http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/195274-ac-fyllt-gass-fortsatt-ingen-forandring.html Men finner ikke den dingsen han dytta på plass.. Hehe, noen som kanskje kan gi meg en forklaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2008 Bumper denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2008 Ingen som vet, eller har tips? Må vel nesten ta turen på møller.. Om noen har ETKA så kunne de sikkert fortalt meg hvor den nevnte A/C Pressure Switch (F129) sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...