treg utkobling diff på ur quattro 86

Anbefalte innlegg

hei diffen min er fryktelig tong og koble ut bake.: bh : det er en torsens diff tror jeg. den med bare en vri bryter. noen som vet hva det eventuelt kan være?: klø :: klø :

denne typen.

diff.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det vakum styrt dette systemet? den som kopler ut sperra bake hvertfall.. noe liknende som på 90 quattro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke torsen på din. Du har sperre i midten og bak..

De er ofte rustne og fulle av drit. Ta deg en tur under og sjekk tilstande. Sperrene er vacum styrt også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som regel hjelper det å rygge og å kjøre litt forover..evnt. svinge, da slipper de fortere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også må man ikke svinge, helst kjøre rett fremover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør på Mikkel du. Dette har jeg opplevd på flere differ. er som regel rustne og det er det som gjør at dem faktisk knekker til slutt og da blir det fort værre. Ha på rustløser og la det virke en stund. Demonter og smør det opp for da slipper du dette problemet.

"Hør på Mikkel"? Tenk at jeg sa det:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør på Mikkel du. Dette har jeg opplevd på flere differ. er som regel rustne og det er det som gjør at dem faktisk knekker til slutt og da blir det fort værre. Ha på rustløser og la det virke en stund. Demonter og smør det opp for da slipper du dette problemet.

"Hør på Mikkel"? Tenk at jeg sa det:nana:

Hah hold kjeft'a!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe takker. har vært på møller og skrevet ut en side over vakumstyringen til diffene så det blir lit lettere for meg. og handla inn silikonslanger som jeg skal bytte ut di gammle med:)

så blir det nok fikks på det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått byttet omentrent ALLT av vakumslanger til silikon: smil :.

og hatt titen under bilen og har konstantert at en liten overhaling må til. og at disse slangene med et lag av tråder utenpå en noe forbana drit. var mye småhul og slikt men nå er nesten alle bytet.

får legge ut et par bilder i måra: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.