Anbefalte innlegg

Lyset i FIS`n min er sterkt ved start om morgenen,

men når eg har køyrt litt så blir lyset svakare og svakare.

Noken som har vore borti dette?

Må denne skiftast, eller kan det reparerast?

Må vel programmere om startsperra og da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bilen min justeres lysstyrken på FIS ved hjelp av fotocelle dersom dimmeren for instrumentpanelet står i full dim. Kanskje du har tilsvarende på din?? Normalt ville det da vært svakt lys om morgenen og sterkere etterhvert som sola kommer. Men det kan jo f.eks. hende du starter bilen i garasjen i sterkt lys, for alt jeg vet..

- Bare noen praktiske tanker. Ikke sikkert det er noen hjelp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Ibenholt

På bilen min justeres lysstyrken på FIS ved hjelp av fotocelle dersom dimmeren for instrumentpanelet står i full dim. Kanskje du har tilsvarende på din?? Normalt ville det da vært svakt lys om morgenen og sterkere etterhvert som sola kommer. Men det kan jo f.eks. hende du starter bilen i garasjen i sterkt lys, for alt jeg vet..

- Bare noen praktiske tanker. Ikke sikkert det er noen hjelp...

Problemet er at når det er kaldt så er det sterkt, og varmt så er det svakt.. Så det er eit eller anna feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje frostrøyken skygger for lyset da:D Hehe.. Lykke til hvertfall. Det er rart med sånne ting, men det er de små ting i hverdagen som er irriterende: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Ibenholt

Kanskje frostrøyken skygger for lyset da:D Hehe.. Lykke til hvertfall. Det er rart med sånne ting, men det er de små ting i hverdagen som er irriterende: mad :

Ja det er SKIKKELIG irriterande.. Kostar vel ca 6000 kr å få bytta dette. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.