#1 Skrevet November 12, 2008 Hva tror dere om dette? kom med forslag!!! det skal være billig! TûV og det skal brumme! Dette ser fett ut da... men koster 15 kamleler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2008 15000kr for noe slikt er vell helt ok pris? Med mindre det er snakk om KUN bakpotte da.. Da kan vi si det er dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2008 15000kr for noe slikt er vell helt ok pris? Med mindre det er snakk om KUN bakpotte da.. Da kan vi si det er dyrt hmm... tja.. det husker jeg ikke er bare ca pris, venter på endelig pris fra pettersen Er bare spent på hvordan lyden blir, jeg ønsker at S6 en skal ha den samme brummelyden som RS6 har på tomgang burde jo være mulig å få til iom at de har samme grunnmotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2008 BN Pipes på S6 Plus... Er vel omtrent samme motor det;) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2008 sjekket pris på rs6 eksos da? Blir kanskje en del dyrere...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2008 RS6 eksosen er ikke sååå dyr, hadde det på min 03 A6 en stund. Til og med den fikk rå lyd med RS6 anlegget! Skikelig tøff brumming! 6000 fra midtre lyddemper og bakover for begge sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2008 (endret) De blanke dingsene rundt eksosen følger forhåpentlig vis ikke med.?. Har du hørt med Flissundet hva de tar for Milltek? Her er S8 V10 med Milltek.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2008 De blanke dingsene rundt eksosen følger forhåpentlig vis ikke med.?. Har du hørt med Flissundet hva de tar for Milltek? Her er S8 V10 med Milltek.... Hmm... ikke sjekket med dem... det skal jeg gjøre. hahaha.. nei det blanke varme greiene der var harry... og passer ikke på min svarte bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...