Senkesett til Golf 4 4motion stv

Anbefalte innlegg

Leter etter senkesett til min 2001 Golf 1.9 Tdi 4motion stasjonsvogn, siden originale dempere og fjører er moden for utskifting. Har sett rundt både i Norge og Tyskland, og synes det er vanskelig å finne noe til en nogenlunde normal pris. Noen som vet om noe sted jeg kan få tak i noe billig og bra? Er ikke snakk om å skamsenke den for det passer dårlig her i en av norges største snøhøl! 30-35 mm tenkte jeg. Har lest noe om at man må skifte noe i forstillinga når man senker så og så mye. Blir dette et problem med maks senk på 35mm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye rabatt da? Er ikke så kjent på sidene her enda, så jeg sliter litt med å finne det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye rabatt da? Er ikke så kjent på sidene her enda, så jeg sliter litt med å finne det ;)

Mener det var 20%: klø : Ring til dem , eller trykk på linken;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg prata litt med han ene på mail. Dem hadde bare senkefjører til 30mm senk. Ellers hadde dem fjører og dempere men det var for 50mm senking. Og så hadde vi 10% rabatt.

Har sjekka på Senk.no (norsk bildelsenter??). Der skulle de ha 4700 for Weitec sett. Noen som vet om vi har rabatt der?

¨

Andre forslag tas imot med takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.