#1 Skrevet November 13, 2008 Dette er antakeligvis den råeste bomgiringa jeg noensinne har sett.. Han ska hive den i 3 gir under dragrace, men legger den i 1 gir istedenfor Flaks Vtec-en er gla i høye turtall http://www.break.com/index/the-difference-between-first-and-third-gear.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2008 vår alle TS gjorde det samme med A4'n sin, skulle i 4. med havnet i 2. med medfølgende ventilhavari som resultat moralen må jo her være at japs er best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2008 Ha ha dritkul videosnutt! Satan så det huker da! Rimelig godt grep i dekka når han får til dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2008 vår alle TS gjorde det samme med A4'n sin, skulle i 4. med havnet i 2. med medfølgende ventilhavari som resultat moralen må jo her være at japs er best Han er ikke den eneste som har gjort den bommerten... kalkulert turtall 14000rpm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2008 vår alle TS gjorde det samme med A4'n sin, skulle i 4. med havnet i 2. med medfølgende ventilhavari som resultat moralen må jo her være at japs er best Eller i hvert fall at TS er langt unna... (best) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2008 Hahaha, steike:)Snakker vi bomgiring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2008 Må le av han som kommenterer så livling, "what the fuck was that, YEAH MAN, what the fuck was that" Med akkurat samme tonefall, hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2008 KRB gjorde akkurat det samme med UR'n... Hadde byttet girkasser så gikk litt i surr, var vant til sekvensiell kasse, og gikk over til "H-giring". Klinte den rett i 1 fra fullt på drag i 2... ene ventilen gikk opp gjenom løfteren og knakk kammen..Mener å huske han logga 14000rpm..heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2008 det er vel bare japanske biler som tåler sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2008 vår alle TS gjorde det samme med A4'n sin, skulle i 4. med havnet i 2. med medfølgende ventilhavari som resultat moralen må jo her være at japs er best Tøff film! Men har du bevis på at v-tech motoren faktisk tålte dette eller? Vil tro at de fleste motorer sliter litt med en slik belasting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2008 trur ikke denna integra'n overlevde altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 13, 2008 V-tec'en tåler nok ikke dette noe særlig bedre enn andre motorer. En kamerat som gjorde samme feilen på e6 (civic vtec), dro den til sperra på 3.gir og så rett i 2.gir.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...