#1 Skrevet November 13, 2008 Hei. Da jeg for sikkerhets skyld skal skifte reg.kjede sett på min VR6, så ringte jeg Bilsenteret (Møller) idag og høre på pris. Prisen lyder på 15 659,- noe jeg syns er SINNSYKT dyrt!! Er det virkelig så dyrt for å skifte det? Ingen andre som vet om noen som er ganske grei på pris på slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2008 motor og kasse må splittes for å få til dette, så ja prisen er drøy men reell (sett fra et verksteds synspunkt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2008 Du fikser det selv for en fem seks tusen inkl ny clutch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2008 Inkl ny clutch? Hvis jeg må av med kassa for å skifte reg.kjede, så regner jeg med at jeg venter til jeg har fått kjøpt inn Stage 1 clutch og peloqium diff, og monterer dette med det samme. Gidder ikke klyve kassa 2 ganger på kort tid..Bilen skal avskiltes i vinter, og få skiftet en hel god deler til neste vår, hvis den ikke blir solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2008 Er så mange som gir opp så fort. Eier biler og koster på dem for så å selge året etterpå. Få noen klubbmedlemmer til å ta reg kjede jobben for deg. Kjøp en skikkelig clutch og Peloquin. Stått/står begge deler her på forumet. Overlad bilen og ha det gøy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2008 Hvis du ikke er vant med å skru mye er dette ganske stor jobb å begis seg ut på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2008 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409 Her er en detaljert og fin guide fra vortex forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...