#1 Skrevet November 13, 2008 HEI:D Er det noen som kunne hjulpet meg med å ta en liten vagcom sjekk på s2en min? har mistanke om at LMM og lambda tuller seg. takker for svar mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2008 viss du gidder en tur til sotra har vagcom som funker på coupen min hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2008 viss du gidder en tur til sotra har vagcom som funker på coupen min hvertfall Ja:tilber: hvor på sotra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2008 HEI:D Er det noen som kunne hjulpet meg med å ta en liten vagcom sjekk på s2en min? har mistanke om at LMM og lambda tuller seg. takker for svar mvh Tror det er rådene dine som tuller seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2008 Tror det er rådene dine som tuller seg! oki Mr rådebank sjøl:D.ska levere den inn til gjedde tuning: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...