#1 Skrevet November 8, 2004 Trenger ett sett med spacere for å sjekke ut en ting, skraper litt i innerskjermer og må se om jeg blir kvitt problemet viss jeg setter på spacere, vil tror jeg trenger 15-20mm 4x100. noen som har ett sett jeg kunne prøvelånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2004 Hei, Jeg har et sett Sparco Spacere 20mm til 4 x 100 Boltsirkel. Kan desverre ikke hjelpe deg med prøving da jeg bor for langt unna, men om du er interessert er de til salgs for 700.-. Spacerene er som nye, da de kun er prøvet på bilen, men aldri kjørt med. De bygget felgene mine for langt ut desverre. Spacerene er perfekt til de som trenger å flytte felgene sine lenger vekk fra demper. Disse bygger altså 20mm pr felg. Ikke noe billig dritt, men skikkelig kvalitet! Betalte ca 1.500 hos Gundersen Motorsport m/ frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2004 vel vet ikke helt om det er dette jeg trenger enda. ville bare ha prøvd ut denne muligheten. tror piggdekka skraper i innerskjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...