Varmeapparatvifte kutter i venstresvinger (S4/C4 m/klima)

Anbefalte innlegg

Pakningen inn i kupeen må byttes. Den er garantert morken og faller av i biter. Jeg tok av restene etter litt bruk av varmluftpistol. Den er egentlig mest for syns skyld den pakningen, og for at du ikke skal få vann inn dersom dreneringen fra vannkassa tetter seg.

Dersom du skal ut med regiseret også, må du huske å ha mye silikon for hånden. Der skal det være helt tett rundt.

Bytte vifta uten å ta løs annet enn boksen? Jeg fikk den ikke frem uten å løsne viskerne.. samt at den er skrudd fast på begge sider innvendig, og du har 3 gummimuffer innvendig som hjelper til å holde den fast. Var ikke klima på den jeg skiftet på, så der gikk wirene gjennom hele boksen så de MÅTTE løsnes innvendig.. og for å få til det måtte midtkonsollen demonteres fullstendig.

Linken til PDF er vel død? Jeg får den ikke frem iaffal. Kommer bare til en hosting side.

Sitter og laster opp mine bilder av jobben as we speak. Kommer i mekketråden jeg har.

Edit: Nå på plass:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=138292

Veit ikke om pakningen min har rukket å bli så gåen på de 3 mnd siden det blei skifta varmeapparatregister? ;) Gidder ikke bytte det på nytt igjen nå hvertfall :)

Men en ny pakning er kanskje greit å ha uansett.. kan vel ikke koste mange kronene.

Får vel manne meg opp til nok en natt på verkstedet : gråter :

Nytter ikke å kjøre med sånn som det er nå lenger.

Har heldigvis golfen i mellomtida, hvor varmeapparatet er helt sinnsykt bra! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.