#1 Skrevet November 13, 2008 Vet ikke om denne er postet før men. Holdt på å trille av stolen da jeg så den. Sikkert mange som kjenner seg ijenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2008 Jo, den blir vist sist gang jeg var på HMS-kurs som en liten moralvekker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2008 Hehe, mye sant der.. Mye likt som Dilbert, tegneren (Scott Adams) har garantert jobba i staten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2008 haha "skyld på andre, og problemet er løst", det er vel akkurat slik det fungerer..."Stakkars deg"-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2008 Legg merke til : Offentlig sektor og like inn i regeringa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2008 he he Ler like mye hver gang jeg ser den der. OG hver gang jeg møter "Kim Ronnie Hansen". Han er faktisk lege på sykehuset hvor jeg jobber..... Standardfrasen når vi møtes i korridoren er; "Har du tukla med det?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2008 enkelt forklart ISO:9001 i problemløsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2008 hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2008 hehe, sett den før men like bra enda:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...