Få fjernstyrt sentrallås samt flipkey OG startsperre ved mont. av Defa + Webasto

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest og lest og jeg gir meg ikke før jeg er helt ovebevist om at det ikke går:)

Jeg vil ha sentrallåsen min fjernstyrt. Jeg vil også ha flipkey, og beholde startsperra samtidig som jeg vil ha en skikkelig alarm. Jeg vil også ha Webasto -Og jeg vil at det skal se proft ut!

Jeg lurer nå på -ut fra det jeg har lest rundt om her inne, om jeg kan gjøre følgende og få dette til å funke? Det er en forutsetning! Hør her:

Kan jeg programmere bort den originale startsperra for så å sette inn Defa alarm og ta med Defa si startsperre, samt "knuse-sensor", jekke-sensor, bevegelses-sensor, og alt det andre som fins til Defa.

Kan jeg da skaffe meg en flipkey og få Defaen til å benytte denne som fjernkontroll. Defa skryter av at de har et alarmsystem som benytter bilens originale fjernkontroll. Og kan jeg da få med sentrallåsen i dette sammensuriet?

Jeg vil også ha Webasto inn i denne bilen, og har forstått det slik at Defa sine system kan fjernstyre Webasto sine enheter også? Da må jeg vel til med Defa Warmup sin nye super fjernkontroll i tillegg på nøkkelknippet?

Selvfølgelig skal jeg da LODDE inn alarmentralen og kjøre på krympestrømper for god og varig kontakt!

Nå håper jeg at en eller annen her inne har gjort nettopp dette eller deler av dette, og kan gi tilbakemeldinger og kanskje komme med noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vel det innlysende spørsmålet: Hva i all verden slags bil skal du installere dette i? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh... Sorry. -97 A6 2,5TDI R5 Avant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.