#1 Skrevet November 14, 2008 (endret) Vurderer å kjøpe en audi 2001 modell.Men den har fått svidd et hull i ene setet pga noe er galt med varmen i setet. Kan dette fikses? Må setet byttes ut? Eller kan man skifte bare toppen på det? Vil det evt koste mye? (audi a6 avant 2001 modell) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2008 du kan f.eks bytte sittepute på stolen, om det er der det er hull. Men det koster en del. mtp. setevarmen spørs det hva som er galt. Men bytter du sittepute kommer kanskje varmen med...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2008 burde vel strengt tatt være en "reklamasjonsak" dette, men ikke spør om det går på "garanti" det pleier å fungere dårlig. Hvis dette ikke går, ville jeg satset på et nytt "brukt" sete fra fks,NBS Ps. Hvis du oppgir mer enn bare bilmerke og årsmodell. kan du sikket få mer presis respons her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2008 burde vel strengt tatt være en "reklamasjonsak" dette, men ikke spør om det går på "garanti" det pleier å fungere dårlig.Hvis dette ikke går, ville jeg satset på et nytt "brukt" sete fra fks,NBS Ps. Hvis du oppgir mer enn bare bilmerke og årsmodell. kan du sikket få mer presis respons her. Det er en audi A6 avant 2001 modell. Greit å vite om det koster mange tusen å fikse før jeg evt bestemmer meg for å kjøpe denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2008 Kan enten kjøpe ny setepute med trekk (trolig ganske dyrt) eller et komplett brukt sete. Sistnevnte er billig om det er stoffseter av normal type, mens f.eks. sportsseter i skinn er vesentlig dyrere. Uansett alternativ tror jeg du kommer langt med 5-6000 kroner om du ikke har skinnseter og kan gjøre jobben med å skifte sete selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2008 Kan enten kjøpe ny setepute med trekk (trolig ganske dyrt) eller et komplett brukt sete. Sistnevnte er billig om det er stoffseter av normal type, mens f.eks. sportsseter i skinn er vesentlig dyrere. Uansett alternativ tror jeg du kommer langt med 5-6000 kroner om du ikke har skinnseter og kan gjøre jobben med å skifte sete selv. Nei er vanlige stoffseter tror jeg. Jaja, 5-6 000 kan en vel leve med for å få det fikset på sikt kanskje. JEG kan vel ikke gjøre arbeidet selv kanskje.. Men kan jo håpe på noen andre som kan hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2008 Veldig lett å bytte sete. Plugge ut kontakten til elektronikken, løsne 4 skruer så er det bare å ta ut. Montere inn er i motsatt rekkefølge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2008 Kostet meg rundt 4000 å få byttet varmelement i min A4. Det var kun elementet og jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2008 Du kan også prøve å reparere varmesetet som du har nå, jeg har beskrevet litt om hvordan jeg gjorde det i min forrige bil her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=316326post316326 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...